Konstigt egentligen att vi 2011 fortfarande dömmer folk beroende på hur dem ser ut
Vaddå, om jag förutsätter att någon är rasist och dum i huvudet för att dom har tatuerat ett hakkors i pannan, då är det alltså jag som har fördomar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Konstigt egentligen att vi 2011 fortfarande dömmer folk beroende på hur dem ser ut
Dom ända som tatuerar sig är sjömän och horor, jobbar TS på sjön?
Dom ända som tatuerar sig är sjömän och horor, jobbar TS på sjön?

Varje gång jag ser min tatuering minns jag ett speciellt minne efter min mor, det gjordes som ett "avstamp" o hjälpte mig att gå vidare.
http://gt.expressen.se/nyheter/1.2385366/ror-inte-var-magister
Diskuterats flitigt i vår, den gamla sura gubben har inte fått många sympatier..
artikel/index/4428543?programId=97
själv e ja både retard å wt men funderar på personnummer i nacken i form av läsbar sträckkod... Kan ju passa mej om inte annat![]()
Den här killen kanske vore något att ha?![]()
Varje gång jag ser min tatuering minns jag ett speciellt minne efter min mor, det gjordes som ett "avstamp" o hjälpte mig att gå vidare.
http://gt.expressen.se/nyheter/1.2385366/ror-inte-var-magister
Diskuterats flitigt i vår, den gamla sura gubben har inte fått många sympatier..
artikel/index/4428543?programId=97

Dock tråkigt att se så många konservativa i frågan på forumet![]()
Tråkigt?
Jag ser det bara som att det kanske kan vara kul och söka annat jobb än hantverkare, lagerarbetare eller annan skymd verksamhet.
I min branch finns ingen med gaddningar, kanske under t shirtlinjen, men jag är tveksam till det också. Alla som bestämmer är 40-50 talister som är grymt konservativa.
Visst du kan försöka vara rebell och bli den första, men killen som inte har kluddat på kroppen får jobbet före dej. Förstår inte varför man ska sänka sin status pga att man vill bära med sig en bild? Skaffa ett foto på det du vill och ha som bakrund i mobben....Eller lägg den i plånkan som man gjorde på 60 talet, det skulle gubbarna gilla.
Om min värld ser ut på ett sätt, så måste jag anpassa mej till den. Jag kan inte begära att alla andra ska anpassa sig efter mej.

Bära med sig en bild, javisst![]()
Bara för att de som bestämmer är konservativa och har en förlegad bild av tatueringar betyder väl inte att de har rätt? Visst, jag skulle inte tatuera hals, händer eller ansikte men en tatuering som enkelt kan döljas av en långärmad skjorta eller tröja borde inte vara ett problem för någon. Sen är det ju skillnad på tatuering och tatuering, ser man ut som följande är det ju bara dumt.
Varför inte?
Vad är en tatuering då?
Jag tror inte att Bob själv bryr sig om skillnaden.
Man kan ju IOFS vara jävligt glad att trådstartaren inte gillar Brittney Spears.
Gulligtbivius skrev:Jo vi har rätt, du har fel.

Ska du bära med dig en bild på tatuering ovan får du ha en rejäl bild för att den ska komma till sin rätt.
Men det är helt enkelt skillnaden mellan de som accepterar tatueringar och de som inte gör det, bara tanken att "bära med en bild istället" får mig att tappa hakan, är helt otänktbart.
Vilket jobb kan man inte få som tatuerad? De flesta av mina vänner har massor av tatueringar och är akademiker med bra kreativa jobb med bra inkomster.
Det är klart. Är högsta drömmen att bli försteman på Statoil är det kanske svårt. Vad vet jag.
Ska vi börja jämföra årsinkomster, eller vad fan är det frågan om?
Kan det bli mer svenne banan än att ha åsikter om tatueringar och fopptofflor? Vem bryr sig?
Rädslan att inte bli accepterad är något de flesta inte pallar. Sorgligt.
Våga skita i andras åsikter. Eller förresten..gör inte det. Det kanske dyker upp en fri tanke i huvudet på er. Tack å hej.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |