Ha, ha.. Jovisst har du rätt när du antar att iallafall jag inte diggar Nascar, men jag respekterar din smak. Men då är det väl passande ändå att När Biaggi testade Nascar så gick det väl ganska bra.. vet inte mycket om det, men antar att du vet.... och min lilla monkeyboy favve körde bättre i F1.
Om du undrade vilken Bana Rossi körde F1 på, så var det Ferrari på Fiorano i Italien, som jag redan nämnt och den banan är 2.976 km lång. Han hade kört en gång innan, så det var som redan sagt hans andra gång. Han körde på nästan 59sekunder. Shumachers rekord är nästan 56sek. Biaggi körde på ca 1.3sek, men det var ett år sedan eller kanske t.o.m. lite längre sedan, så vem vet... han kanske hade klarat av det bättre nu. Man hörde inte så mycket om det... men bra var det. No Doubt att han är bra han oxå.. lite gnällig bara, och personlighet räknas lite ändå.
Andra testTider på Fiorano i år ....
Tider på Fiorano förra veckan
Coulthard McLaren 1:07.833 = 135.699 mph
Raikkonen McLaren + 0.242
da Matta Toyota + 0.854
Briscoe Toyota + 1.134
Hur det gick i Rallyt vet jag inte, så jag kan inte säga nåt om det, men eftersom du vet så kanske du kan tala om var när och hur? Jag är lite nyfiken, men han klarade sig säkert bättre an vad
vi skulle gjort!
Med tanke på att jag bor i Detroit med tokiga amerikanare, så pallar jag inte lyssna på mer om Jeff Gordon....

Sorry Pal! Han är säkert toppen.... men mitt intresse ligger i MC och lite i F1 oxå.
Om du nu är helt anti Rossi så är det väl din ensak! Men innan du gissar om ban tider och ban längd, så kanske du vill kollla läget innan du säger nåt!
Ha det toppen grabben och njut av din MC, .... fin liten leksak du har!
Peace!