Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lösningen finns i den här meningen: "provade jag att ta Corvetten till ett cafe"!![]()
Högklassigt!Så här arg hade jag aldrig sett Gustav, och ingen annan heller tydligen, för alla fem som satt i tältet och softade blev tysta som möss. I min jukebox till skalle trillade en peng ner och jag började höra Björn Afzelius skorra på skånska ”Ett hjärta kan gå itu, ett liv kan gå i tusen bitar”.
Han menade nog mer att tre från startfältet stod i publiken iställetHögklassigt!
Men fattade jag det rätt: du startade inte i racet? Tre personer i publiken?! Varför var depån och banområdet så ödsligt?
Alla som kör 250cc i classic och alla som överhuvudtaget har en 250R stående borde anmäla sig också så det blir jordens startfält av de coolaste hojarna ever!
Och gör det någon skillnad så får du bo i vår husvagn.
Min transponder är utlånad till Fredde men jag hyr en åt Teddy om han kör.![]()
Inget batteri på Skatungen tyvärr.Jag har en transponder att låna ut, en såndär med sladdar i som man får sätta på hojens batteri om det finns något på en racehoj såklart?
Då så! Teddy!Koppla in den på kondensatorn istället.
...jag hyr en åt Teddy om han kör.![]()
Maken till fjäskande har jag väl aldrig...Gustav O skrev:Jag bjuder på soppa och transport igen. Boende klart.
[Jag vill också vara sådär omtyckt...]
Köp en 250 så kanske du kan komma in i matchen. Dessutom är Teddy min vän. Jag hjälper gärna mina vänner.Maken till fjäskande har jag väl aldrig...
[Jag vill också vara sådär omtyckt...]
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti