Tack och hej från Teddy #5

det låter som om du har det underbart kul, att du skall lägga av?
-nej inte om man läser dina texter, du har alldeles för skoj och kommer sakna racingen låter det som...

En härlig och väldokumenterad race weekend!!! (hoppas du inte slutar)

:krama

Så här arg hade jag aldrig sett Gustav, och ingen annan heller tydligen, för alla fem som satt i tältet och softade blev tysta som möss. I min jukebox till skalle trillade en peng ner och jag började höra Björn Afzelius skorra på skånska ”Ett hjärta kan gå itu, ett liv kan gå i tusen bitar”.
Högklassigt!

:tummenupp

Men fattade jag det rätt: du startade inte i racet? Tre personer i publiken?! Varför var depån och banområdet så ödsligt?

38 är ingen ålder på en häst! Sen håller jag med vem det nu var som skrev att du borde köra det sista racet någonsin i 250cc på Mantorp. Alla som kör 250cc i classic och alla som överhuvudtaget har en 250R stående borde anmäla sig också så det blir jordens startfält av de coolaste hojarna ever!
Bra racerapport för övrigt (mer sån't Teddy ;)) 2001? Då hade man ju rejsat i två år redan! :D

Trist att du slutar i så unga år, jag peakade vid 45, bara så du vet, Teddy.

Å andra sidan så slutar du samtidigt med att 250 läggs ner i SM, det kanske är ett tecken, för riktigt lika roligt blir det inte.

Varken utan 250 i SM eller Teddy.

Det kan tänkas att du tycker dig ha slängt in handduken redan men borde du inte uppleva sista riktiga racerheaten i SM på plats? SADELPLATS! Alla nödvändigheter har du, mycket för att du bröt tidigt i Sviestadregnet på söndagen, väldigt förståndigt. Allt finns, allt är helt, allt går att använda. Skippa att tanka Vetten 2 ggr så har du stålarna (finansplan värdig marknadsavdelningen).

Talade med Gustav idag, han körde KM, kommer att köra Mantorp.
Jag vet att du vill!
Jag känner inte din fru, men om hon har hjärta så låter hon dig få.

Vad sägs?
Lockande?
Visst!

OCH DU SKA HA KLART FÖR DIG ATT JAG KOMMER TRÅKA DIG TILL TIDS ÄNDE OM DU BANGAR...

Och gör det någon skillnad så får du bo i vår husvagn.

// Pelle

Last edited:
Teddy får åka med mig ner. Jag bjuder på soppa och transport igen. Boende klart. Bara anmälningsavgiften kvar då....

Jag har en transponder att låna ut, en såndär med sladdar i som man får sätta på hojens batteri om det finns något på en racehoj såklart?

[Jag vill också vara sådär omtyckt...]

Prova att läsa lite inlägg av Teddy, läs sedan dina egna. En person skriver roligt, bjuder på sig själv och är ödmjuk. En försöker provocera så mycket som möjligt i hälften av inläggen, andra hälften är roliga intressanta inlägg men det bjuds inte på sig själv.

Kanske får jobba lite på populariteten :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...