Tack och hej från Teddy #5

Prova att läsa lite inlägg av Teddy, läs sedan dina egna. En person skriver roligt, bjuder på sig själv och är ödmjuk. En försöker provocera så mycket som möjligt i hälften av inläggen, andra hälften är roliga intressanta inlägg men det bjuds inte på sig själv.

Kanske får jobba lite på populariteten :tummenupp
Teddy är med rätta omtyckt.

Våra bevekelsegrunder varierar när vi utvecklar våra cyberpersona/alteregon.

Köp en 250 så kanske du kan komma in i matchen. Dessutom är Teddy min vän. Jag hjälper gärna mina vänner. :)
Tror aldrig jag kommer äga en 250–racer igen. Det var vansninnigt häftigt, men för mycket jobb och utväxt av gråa hårstrån. Att du ännu inte har gjort dig av med din danska sadistiska TZM är på väg att utvecklas till ett intressant studium i självplågeri.

- ”Fi*piiip*ta! He*piiip*ete, jag blir så jä*piiip*a fö*piiip*nad!”

är det bara transpondern som krånglar så pm:a en adress så postar jag upp min,sista rycket på 250 missar du inte bara,så enkelt är det...

Tror aldrig jag kommer äga en 250–racer igen. Det var vansninnigt häftigt, men för mycket jobb och utväxt av gråa hårstrån. Att du ännu inte har gjort dig av med din danska sadistiska TZM är på väg att utvecklas till ett intressant studium i självplågeri.
Det är ju bästa hojen och samtidigt en bra skola i mig själv. Har lärt, och fortsätter lära, mig massor. Kommer aldrig sälja hojen.
Tror dessutom inte det är så enkelt att man kan lasta hojen för alla problem, undertecknad har såklart en beskärd del i det hela.

Last edited:
Ja du, Teddy. Det får nog bli ett da capo. Nu har jag anmält mig till Mantorp för att kompensera fegandet vid B-rejset. Kommer du?

Edit: Frugan förstår nog om du säger att jag ska dit.

attachment.php

Vilken fantastiskt bra bild.
Summerar den glamorösa Svenska racingscenen! :D

Gustav grävde i mitt gamla arkiv och hittade min & Nypaniks filmatisering av 250R talibanernas kamp.

[YOUTUBE-ID]t6qPNjl-RSI[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...