björn.e
hej hej
Tävlingen som gud glömde, satan förneka och jag skulle köra.
VARNIG INEHÅLLER STAV-FEL SÄRSKIVNING MM VARNING
Sitter här butter och lite små förbannad. Linkeboda B-race en fin tillställning som för en gång för alla skulle bevisa att Björn kan åka fort. Topp tio var det hemliga målet, officiellt topp 15 men alla mörkade även jag
.
Kom redan på lördagen och besikta hojen. Matte ställde upp med plats för Subban samt passade på att stripa henne med hans klistermärke. Psykningarna var i full gång när även Micke och Peter anlände i den kitt preppade MB bussen
.
Söndag
Börja med att tappa avgas systemet på sport Forden, sen åkte jag rakt in i en Harry kontroll som släppte mig snabbt när han såg hur fin bil jag körde
. Väl på banan börja man träffa alla stollar man planerat att åka ifrån.
Första kvalet var riktig trång men jag tog nytt pers på 56.6 och var överlycklig
. Örjan som sett helt övertänd ut körde som en gud och hitta en genväg genom torparn. Micke fick inte alls till det och till min belåtelse var han bakom mig.
Andra kvalet var inte lika lyckat fästet till ljuddämparen gick av och jag körde som jag vore bak full. Pelle hade ett nytt fäste som snabbt monterades även ett slitet bakdäck sattes dit då mitt var helt slut.
Final
Micke hade självklart fuskat och stod framför mig igen
. Denna demon kan man visst inte spöa på denna guds dömda bana. Bommar starten helt. Micke flyger förbi, till och med Håkan tar sig om (sorry Håkan men du har meckat mest och kört minst av alla). In i S:ett tar mig om Håkan och Micke. Micke vägrar att släppa mig och provar att bromsa sig förbi funkar inte så bra…
Micke och jag byter plats i 5-6 varv. Ut på rakan händer nått. Det känns som jag inte får i 6:an. Micke kommer som en raket.
Jag bromsar mig ikapp honom i kurvan ut på lilla rakan finns inget mos alls. Mitt i kurvan tänder motorn och (nedrans nära
). In i S:ett igen ut finns inget i motorn. Bara att glida av banan och inte stå i vägen.
Känslan kan beskrivas ungefär så här:
Ställ dig framåt-lutad mot en vägg med benen särade.
Låt en Amerikansk fotbollspelare försöka göra Fiel-goald med dina bollar…
Subban ska nu få smisk och plockas isär…
Kul med allt folk det var surt att det slutade som det gjorde men nästa år då…
VARNIG INEHÅLLER STAV-FEL SÄRSKIVNING MM VARNING
Sitter här butter och lite små förbannad. Linkeboda B-race en fin tillställning som för en gång för alla skulle bevisa att Björn kan åka fort. Topp tio var det hemliga målet, officiellt topp 15 men alla mörkade även jag

Kom redan på lördagen och besikta hojen. Matte ställde upp med plats för Subban samt passade på att stripa henne med hans klistermärke. Psykningarna var i full gång när även Micke och Peter anlände i den kitt preppade MB bussen

Söndag
Börja med att tappa avgas systemet på sport Forden, sen åkte jag rakt in i en Harry kontroll som släppte mig snabbt när han såg hur fin bil jag körde

Första kvalet var riktig trång men jag tog nytt pers på 56.6 och var överlycklig

Andra kvalet var inte lika lyckat fästet till ljuddämparen gick av och jag körde som jag vore bak full. Pelle hade ett nytt fäste som snabbt monterades även ett slitet bakdäck sattes dit då mitt var helt slut.
Final
Micke hade självklart fuskat och stod framför mig igen

Känslan kan beskrivas ungefär så här:
Ställ dig framåt-lutad mot en vägg med benen särade.
Låt en Amerikansk fotbollspelare försöka göra Fiel-goald med dina bollar…
Subban ska nu få smisk och plockas isär…
Kul med allt folk det var surt att det slutade som det gjorde men nästa år då…
Last edited: