Fredrik040
Ny medlem
När ni pratar med försäkringsbolagen idag (är kille) fråga om det har någon tjejförsäkring som din fru sambo kan stå på.
Säger de ja och den vissar sig vara billigare så skall vi män få samma pris.
Nu lag sedan i våras som gör att de inte för vara någon skillnad mellan män och kvinnor.
Lagen är framtagen för kvinnor vid löneförhandling mm så varför inte dra nytta av den vi män då vi är utsatta i denna situation.
Jag har gjort det, min fru tog kort i våras vi köpte en FZ6S-05 kollade upp försäkringen fick 5600:- på min, frågade då om det blev billigare att sätta den på min fru ja sa det och fick 2400:- FZ6S bor utanför malmö Länsförsäkringar.
Okej då berättade jag att det får inte skilja på tjejer och killar längre.
Då får inte ens rikta reklam till endast killar eller tjejer idag alla skall vara lika i alla situationer.
Vi är båda 33 år, jag har haft kort i 3år hon 3 mån.
Trevlig hoj sommar och stå på er mot dagens morderna maffia(Förs,bolagen)
Säger de ja och den vissar sig vara billigare så skall vi män få samma pris.
Nu lag sedan i våras som gör att de inte för vara någon skillnad mellan män och kvinnor.
Lagen är framtagen för kvinnor vid löneförhandling mm så varför inte dra nytta av den vi män då vi är utsatta i denna situation.
Jag har gjort det, min fru tog kort i våras vi köpte en FZ6S-05 kollade upp försäkringen fick 5600:- på min, frågade då om det blev billigare att sätta den på min fru ja sa det och fick 2400:- FZ6S bor utanför malmö Länsförsäkringar.
Okej då berättade jag att det får inte skilja på tjejer och killar längre.
Då får inte ens rikta reklam till endast killar eller tjejer idag alla skall vara lika i alla situationer.
Vi är båda 33 år, jag har haft kort i 3år hon 3 mån.
Trevlig hoj sommar och stå på er mot dagens morderna maffia(Förs,bolagen)