L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Lite i överkant med folk. Byn jag bor utanför påstås ha 114.Ligger öster om Helsingborg. En lagom stor by med 116 invånare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lite i överkant med folk. Byn jag bor utanför påstås ha 114.Ligger öster om Helsingborg. En lagom stor by med 116 invånare.
Känns mer som 58. Jag syftade på ett begrepp som myntades efter Normalmstorgsdramat, inte på någon sorts beteende på invånarna i Fjollträsk.Ligger öster om Helsingborg. En lagom stor by med 116 invånare.
Med tanke på tidigare statsministrarInte så konstigt, Jimmie är ju mer eller mindre en institution i svensk politik.
Jag tror alla är på det klara med vad han står för.
Och så här i valårstider tycker jag regeringen och tidö har skött sig ganska bra.
En intressantare fråga hade kanske varit hur många som kan tänka sig honom som statsminister?

Ja men Gubbe vad ska, Du rösta på då? NyfikenMed tanke på tidigare statsministrar
Godsägare Göran Persson (fick mig sluta rösta på (s), vi hade mycket lite gemensamt).
Reinfledt "öppna dina plånböcker"
Löfven "mitt Europa har inga gränser" och vi ska Europas lägsta arbetslöshet
Magdalena Andersson Det är ju bra fler söker sig ut på arbetsmarknaden
Magdalena Andersson Vi ska inte destabilisera Europa med Natomedlemskap![]()
22 tn visningar · 455 reaktioner | Internet glömmer aldrig: Magdalena Andersson förklarar varför Europas fjärde högsta arbetslöshet är något bra | Vita Kränkta Kvinnor
Internet glömmer aldrig: Magdalena Andersson förklarar varför Europas fjärde högsta arbetslöshet är något brawww.facebook.com
så verkar kraven inte så stora på en statsminister.![]()
”Natomedlemskap skulle destabilisera säkerhetsläget”
En svensk ansökan om Nato-medlemskap är inte aktuell. Det uppgav statsminister Magdalena Andersson (S) under en pressträff på tisdagseftermiddagen. – I det här läget skulle vi ytterligare destabilisera läget i Europa.www.svt.se
Bortsett från att vända kappan efter vinden. Där har Åkesson kanske en svaghet ?
Vad vet jag ?![]()

Bortsett från att vända kappan efter vinden. Där har Åkesson kanske en svaghet ?
Vad vet jag ?![]()
Det var bara två partier som inte tyckte att män (som juridiskt är kvinnor och anatomiskt män) skulle ha tillgång till kvinnors toaletter och omklädningsrum och röstade Nej till nya könsbyteslagen. Så det är bara att välja mellan dessa två partier om man inte vill ha det som i USA just nu, total cirkus.Ja men Gubbe vad ska, Du rösta på då? Nyfiken![]()
Det var bara två partier som inte tyckte att män (som juridiskt är kvinnor och anatomiskt män) skulle ha tillgång till kvinnors toaletter och omklädningsrum och röstade Nej till nya könsbyteslagen. Så det är bara att välja mellan dessa två partier om man inte vill ha det som i USA just nu, total cirkus.

Ahh, det är därför ICE skjuter civila på gatorna

Är du så ledsen för att USA tråden (som du förstörde) är stängd att du måste Trump-gnälla här?Ahh, det är därför ICE skjuter civila på gatorna

Oprovocerade var nog att ta i, tror du ska landa någonstans mer nyanserat.Det kan omöjligen vara så att du motsätter dig någon av de senaste två fullkomligt oprovocerade dödsskjutningarna av ICE i bedrägliga minnesota?
Var det inte du som skulle mangla ner alla moppepojkarna i somras med ångvält för att de körde på bakan?
Är du så ledsen för att USA tråden (som du förstörde) är stängd att du måste Trump-gnälla här?
Skickat från min SM-A556B via Tapatalk
Fruktansvärt att beslutsfattare är så blåögda (regler som även en amatör förstår att runda) och dessutom inte samkör system som skulle stoppat detta - och skyller på den "personliga integriteten".
1982 gav Roger Akelius ut boken Akelius skatt.View attachment 525040
Nu är det 2025 och Anders Björkenheim kommer med aktuella tips.
Roger Akelius – Wikipedia
sv.wikipedia.org
![]()
”Att betala skatt har blivit valfritt”
DEBATT. Vi förlorar kampen mot den bolagiserade kriminaliteten genom en ovilja att ta ett helhetsgrepp. Att betala skatt blir då helt och hållet upp till din egen etik och moral, skriver Anders Björkenheim.www.svd.se
Oprovocerade var nog att ta i, tror du ska landa någonstans mer nyanserat.
Skickat från min SM-A556B via Tapatalk
Svart o vitt ska de va 
i åtanke har jag full förståelse för att den shitshowen blev nerlagd

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|