Sverige idag..

Finns det någon tråd för dom som vill hylla trumpne gubben då?

Då är det flera som ska hålla sig till den tråden...

Är det dåligt med soltimmar däruppe nu? Verkar väldigt svårt för ett flertal här att begripa att man kan vara kritisk mot någon och samtidigt vara trött på det barnsliga beteendet som pågår här.

Är det dåligt med soltimmar däruppe nu? Verkar väldigt svårt för ett flertal här att begripa att man kan vara kritisk mot någon och samtidigt vara trött på det barnsliga beteendet som pågår här.
Fan va du är lökig!..kan du inte berätta vad du gör då i Usa , och vad du jobbar med? .. :hjarta

Om en by inte har en sådan där skylt med antal innevånare och några överkryssade nummer på så bor man i tätort/stad....

Umeå hade en digital sådan, men då såg man ju inte utvecklingen över tid...

Gackle ND hade en sådan skylt när jag var där på 90 talet, den har räknat ner sedan dess, då var det nästan 500, nu är det nog bara hälften kvar.

Inte så konstigt, Jimmie är ju mer eller mindre en institution i svensk politik.
Jag tror alla är på det klara med vad han står för.

Och så här i valårstider tycker jag regeringen och tidö har skött sig ganska bra.

En intressantare fråga hade kanske varit hur många som kan tänka sig honom som statsminister?
Med tanke på tidigare statsministrar
Godsägare Göran Persson (fick mig sluta rösta på (s), vi hade mycket lite gemensamt).
Reinfledt "öppna dina plånböcker"
Löfven "mitt Europa har inga gränser" och vi ska Europas lägsta arbetslöshet
Magdalena Andersson Det är ju bra fler söker sig ut på arbetsmarknaden
Magdalena Andersson Vi ska inte destabilisera Europa med Natomedlemskap
så verkar kraven inte så stora på en statsminister.
Bortsett från att vända kappan efter vinden. Där har Åkesson kanske en svaghet ?
Vad vet jag ? :va

Med tanke på tidigare statsministrar
Godsägare Göran Persson (fick mig sluta rösta på (s), vi hade mycket lite gemensamt).
Reinfledt "öppna dina plånböcker"
Löfven "mitt Europa har inga gränser" och vi ska Europas lägsta arbetslöshet
Magdalena Andersson Det är ju bra fler söker sig ut på arbetsmarknaden
Magdalena Andersson Vi ska inte destabilisera Europa med Natomedlemskap
så verkar kraven inte så stora på en statsminister.
Bortsett från att vända kappan efter vinden. Där har Åkesson kanske en svaghet ?
Ja men Gubbe vad ska, Du rösta på då? Nyfiken :):hjarta

Han lär sig nog det också bara han får dia skattepengar länge nog och riskerar att bli av med den intäkten, då snurrar han nog kappan han med...

Alla andra politiker har ju blivit så fäst vid att vara politiker att dom har sålt ut all eventuell heder dom har haft, varför skulle han vara undantaget.

Ja men Gubbe vad ska, Du rösta på då? Nyfiken :):hjarta
Det var bara två partier som inte tyckte att män (som juridiskt är kvinnor och anatomiskt män) skulle ha tillgång till kvinnors toaletter och omklädningsrum och röstade Nej till nya könsbyteslagen. Så det är bara att välja mellan dessa två partier om man inte vill ha det som i USA just nu, total cirkus.

Det var bara två partier som inte tyckte att män (som juridiskt är kvinnor och anatomiskt män) skulle ha tillgång till kvinnors toaletter och omklädningsrum och röstade Nej till nya könsbyteslagen. Så det är bara att välja mellan dessa två partier om man inte vill ha det som i USA just nu, total cirkus.

Ahh, det är därför ICE skjuter civila på gatorna

Mycket på nyheterna om att ni som var till mc-mässan ställde till oreda på motorvägen.
Kudos till alla er! 😁

Men hade väntat mig rubriker i stil med:
"Motorcyklister orsakar kaos på E4!" :hihi

Ahh, det är därför ICE skjuter civila på gatorna

ba88360fbacc171c5c078df8a29ce35d.jpg

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back