Sverige idag..

1769158077231.png
länk Jag minns löftet om EU's lägsta arbetslöshet blev till MA: "Det är ju bra att fler söker sig ut på arbetsmarknaden."
I klartext (s) arbetar idag för hög arbetslöshet för det är ju bra att fler söker sig ut på arbetsmarknaden.
Att vända kappan efter vinden.
Fy f-n tycker jag.

View attachment 524940
länk Jag minns löftet om EU's lägsta arbetslöshet blev till MA: "Det är ju bra att fler söker sig ut på arbetsmarknaden."
I klartext (s) arbetar idag för hög arbetslöshet för det är ju bra att fler söker sig ut på arbetsmarknaden.
Fy f-n tycker jag.

Man blir så glad att så många förstår till sist, och så klart stolt att man var före sin tid.

Skickat från min SM-A556B via Tapatalk

View attachment 524940
Fy f-n tycker jag.

Inte så konstigt, Jimmie är ju mer eller mindre en institution i svensk politik.
Jag tror alla är på det klara med vad han står för.

Och så här i valårstider tycker jag regeringen och tidö har skött sig ganska bra.

En intressantare fråga hade kanske varit hur många som kan tänka sig honom som statsminister?

Man blir så glad att så många förstår till sist, och så klart stolt att man var före sin tid.

Skickat från min SM-A556B via Tapatalk
Glad för dig valpen!...men du förstår ju inte så mycket även om du tror det...bra att du va före din tid ..va det vid BSS tiden då? När du knackade bögar i gamla stan..Nä väx upp och skaffa lite hår på bringan löken! :krama

Inte så konstigt, Jimmie är ju mer eller mindre en institution i svensk politik.
Jag tror alla är på det klara med vad han står för.

Och så här i valårstider tycker jag regeringen och tidö har skött sig ganska bra.

En intressantare fråga hade kanske varit hur många som kan tänka sig honom som statsminister?
Nä Tack! :hjarta

Finns det någon tråd för dom som vill hylla trumpne gubben då?

Då är det flera som ska hålla sig till den tråden...

Är det dåligt med soltimmar däruppe nu? Verkar väldigt svårt för ett flertal här att begripa att man kan vara kritisk mot någon och samtidigt vara trött på det barnsliga beteendet som pågår här.

Är det dåligt med soltimmar däruppe nu? Verkar väldigt svårt för ett flertal här att begripa att man kan vara kritisk mot någon och samtidigt vara trött på det barnsliga beteendet som pågår här.
Fan va du är lökig!..kan du inte berätta vad du gör då i Usa , och vad du jobbar med? .. :hjarta

Fan va du är lökig!..kan du inte berätta vad du gör då i Usa , och vad du jobbar med? .. :hjarta

Varför är det viktigt för dig? Här kastas det runt ogrundade åsikter som om det vore fakta, så om jag har erfarenhet och insikt eller inte spelar väl knappast någon roll längre.

Varför är det viktigt för dig? Här kastas det runt ogrundade åsikter som om det vore fakta, så om jag har erfarenhet och insikt eller inte spelar väl knappast någon roll längre.
Nä det är sant! ..bara kollade vilka som har ryggrad eller inte..

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D