Sverige idag..

Inte bra för bostadsmarknaden i området runt Teknologgatan.
För det är väl så man ska se det ?
Uppmärksammat redan i .no och .dk

Nu ska US tydligen hjälpa till med Northvolt! :va
Det visar tydligt vilken slipad affärsman Trump är, för det kan ju inte vara ett personligt påhitt av ambassadören eller i nåt US-departement........

View attachment 523369
Vill Trump att Northvolt / EU ska göra ett nytt försök med batterimaskiner från USA, maskiner som går att få billigt nu. (På grund av brist på "Sällsynta Jordartsmetaller" i USA )

För mig som pratar gammaldags svenska heter det fortfarande smällare. Jag vill inte bli amerikan så jag försöker att inte blanda språken... :rodnar

Nu förstår jag den engelska varianten av det amerikanska språket, so bangers might crate a human mash if we´re unlucky...

View attachment 523536
Jag förstår dig men har du hört någon sportreporter skriva "smällare" om det som kastas på fotbollsmatcher ? Det har inte jag. Bara Banger.
Men jag hade tydligen Fel :rodnar

Jag förstår dig men har du hört någon sportreporter skriva "smällare" om det som kastas på fotbollsmatcher ? Det har inte jag. Bara Banger.
Men jag hade tydligen Fel :rodnar
Jag är inte intresserad av fotboll och känner därför inte till deras nyspråk... :rodnar

Men jag känner till att vi har tagit till oss den amerikanska matkulturen som är den överlägset bästa. Men även all annan kultur. Och det amerikanska språket tar över i Sverige, gäss, taff kitt. :crash

Fy fan som en gammal viking skäms man ju!
Varför kallas dom motdemonstranter ? Hade dom som gav sig på polisen ansökt om som det visst heter allmän sammankomst. Normalt vid Demonstration tror jag.
Dom som gav sig på polisen.
Varför kallas dom inte Vänsterextremister ?

Från gp.se idag När jag ser det här undrar jag hur det kommer gå för Annabel Molin. Har Annabel fått nog och siktar på sedvanlig Fallskärm eller ? För Ann-Sofie Hermansson gick det inte så bra. Hon fick avgå från politiken och bli sopåkare efter sin konflikt med muslimerna i Göteborg företrädda av Fatima Doubakil och Maimuna Abdullahi.
1765101964491.png

Last edited:
Mer ska det bli innan 2025 är slut !
1765135958221.png
Det blir 1 varannan dag, med 24 dagar kvar av 2025 bör det bli ca 12 detonationer till för ca 193 detonationer 2025 eller en ökning med ca 40% sedan 2024 ! :huvet

*/ ?>
Nyheter
KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Back