Sverige idag..

Ja hittade 90 länder med Dödsstraff.
Så det betyder att ungefär 50 % av jordens länder har dödsstraff.
View attachment 523922
Så att införa det i Sverige skulle inte sticka ut. Jag har själv besökt ca 20 av länderna ovan och jag gissar att detsamma gäller för många andra svenskar.
Känner du någon som valt att inte köpa produkter från något land på listan, valt att inte besöka landet, boycotta landet pga att landet tillämpar Dödsstraff ?
Om du inte gör det är acceptansen hög bland Sveriges befolkning, Inget man absolut säger Nej till. Avstår frivilligt från något från landet på grund av Dödsstraff i landet.
Tror inte att många Svenskar besökt 20 av de länderna. Själv har jag besökt 1 och har ingen önskan att besöka något av de övriga 89.

Tror inte att många Svenskar besökt 20 av de länderna. Själv har jag besökt 1 och har ingen önskan att besöka något av de övriga 89.
Det är inte topplistan över mest demokratiska länder, direkt.
Jag har besökt fyra av dem...eller tre om ett av dem får definiera saker som de vill.

Jag har besökt 5, men i Quatar har jag bara besökt flygplatsen så om jag räknar borde den blir det 4.
Kina och Singapore är också egentligen bara transfer men jag har hunnit lämna flygplatsen några timmar.

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...