Sverige idag..

Inte bra för bostadsmarknaden i området runt Teknologgatan.
För det är väl så man ska se det ?
Uppmärksammat redan i .no och .dk

Nu ska US tydligen hjälpa till med Northvolt! :va
Det visar tydligt vilken slipad affärsman Trump är, för det kan ju inte vara ett personligt påhitt av ambassadören eller i nåt US-departement........

View attachment 523369
Vill Trump att Northvolt / EU ska göra ett nytt försök med batterimaskiner från USA, maskiner som går att få billigt nu. (På grund av brist på "Sällsynta Jordartsmetaller" i USA )

För mig som pratar gammaldags svenska heter det fortfarande smällare. Jag vill inte bli amerikan så jag försöker att inte blanda språken... :rodnar

Nu förstår jag den engelska varianten av det amerikanska språket, so bangers might crate a human mash if we´re unlucky...

View attachment 523536
Jag förstår dig men har du hört någon sportreporter skriva "smällare" om det som kastas på fotbollsmatcher ? Det har inte jag. Bara Banger.
Men jag hade tydligen Fel :rodnar

Jag förstår dig men har du hört någon sportreporter skriva "smällare" om det som kastas på fotbollsmatcher ? Det har inte jag. Bara Banger.
Men jag hade tydligen Fel :rodnar
Jag är inte intresserad av fotboll och känner därför inte till deras nyspråk... :rodnar

Men jag känner till att vi har tagit till oss den amerikanska matkulturen som är den överlägset bästa. Men även all annan kultur. Och det amerikanska språket tar över i Sverige, gäss, taff kitt. :crash

*/ ?>
Nyheter
KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Back