Sverige idag..

Förvisso upphausat av sExpesten:

1759835799591.png

Men det är ju bara att låta det blåsa och slå av överföringarna till gröt, fisk och korvländerna!
Vodkalandet har ju sitt på det torra iom kärnkraftverket.

 
Förvisso upphausat av sExpesten:

View attachment 521844

Men det är ju bara att låta det blåsa och slå av överföringarna till gröt, fisk och korvländerna!
Vodkalandet har ju sitt på det torra iom kärnkraftverket.


Jo, men i genomsnitt exporterar vi ju ström. :rofl
 

Livet är inte lätt för gävlarna. Jobbar till strax före 22 på fredagskvällen !​

1759858156172.png
4 timmar tidigare, dvs strax före 22 på fredagskvällen ! ?
1759858462020.png
 

Bifogat

  • 1759858239732.png
    1759858239732.png
    50 KB · Visningar: 9
Det är dags att slopa åldersamnesti för grova brott.
View attachment 521794
Lösningen är med andra ord att avskaffa straffmyndighetsåldern.
Då kommer skjutningarna att upphöra för det finns inga som kan begå brott ostraffat.
Det finns helt enkelt inga att rekrytera.
I ett Multikulturellt land som Sverige borde dödsstraff tillämpas.
Invandrarna, de nyanlända och migranterna kommer ju länder med dödsstraff och kebab.
Att dödsstraff är accepterat i gängkriminaliteten ger våran sida rött kort i matchen.
Medan andra laget i matchen, gängkriminaliteten får aldrig rött kort.
Länder med dödsstraff nedan i rött.

1759901238886.png
Ett argument är att detta kommer inte EU-domstolen acceptera. Men i Sverige försöker Regeringen (m, kd, l) med (s)! få igenom massövervakning trots att EU-domstolen redan sagt nej. Så visst går det bryta mot EU-lagstiftningen om viljan finns tycker m, kd, l och s !
Citat:
För Sveriges regering är svaret ja. Den linjen driver man sedan länge i Bryssel, uppbackad av en riksdagsmajoritet som består av M, L, KD och S. I opposition är SD, C, V och MP.
slut citat
Citat:
De skeptiska EU-regeringarna argumenterar inte bara principiellt utan också pragmatiskt.
Gång på gång har nämligen ministerrådets egna jurister ringt i varningsklockan: EU-domstolen har redan slagit fast att allmän skanning, utan brottsmisstanke, utgör olaglig massövervakning. ”Därför tror vi inte att detta kommer att klara en domstolsprövning” sade rättstjänsten under en förhandling om lagen i somras, vilket framgår av svensk diplomatpost.
slut citat
från
 
Last edited:

Skratta eller Gråta ?​

View attachment 521913

Det är väl precis som det brukar se ut? De som skriker högst har oftast minst lika smutsig buk själv.

Pedofiler är väl dessutom tacksamma måltavlor ifall man i grupp vill avreagera sig på random person som sannolikt inte anmäler.
Förr eller senare kommer ett sånt här gäng ge sig på någon med mer våldskapital än de själva men då kommer dom säkert vara snabba till polisen för att anmäla sig som misshandlade. Om dom inte fått akut blyförgiftning.
 
Du kan väl läsa på deras hemsida, den verkar i mina ögon vara ganska omfattande och saknar du nåt så kan du väl skriva till dem och fråga.
Jag är inte deras informationschef.
Nu var det iof du som påstod att det fanns... :hej Vilket jag ifrågasatte, då jag redan då du postade länken, kollade igenom deras hemsida efter Kunder och Kundcase utan att hitta några kunder.
 
Nu var det iof du som påstod att det fanns... :hej Vilket jag ifrågasatte, då jag redan då du postade länken, kollade igenom deras hemsida efter Kunder och Kundcase utan att hitta några kunder.


240 miljoner i omsättning och hyfsat bra tillväxt årligen.

Men visst, det kanske är påhittat, dom saknar säkert kunder. Och jag är felinformerad eller ljuger när jag säger att dom säljer över större delen av världen.
 
240 miljoner i omsättning och hyfsat bra tillväxt årligen.

Men visst, det kanske är påhittat, dom saknar säkert kunder. Och jag är felinformerad eller ljuger när jag säger att dom säljer över större delen av världen.
Märkligt svar, letade efter Kunder som använder denna specifika produkt ”syntetisk svängmassa”.
Att de framgångsrikt säljer är uppenbart men de säljer många produkter
 
1760086605285.png
Har hon tydligen bestämt utan att fråga partiledningen...

"Liberalerna" fortsätter att ta auktoritära beslut?
 
Fy satan så trött jag är på folk som berättar vad de inte vill göra och som gnäller på vad andra borde ha gjort förut.
Om nån ska ha min röst får de gärna berätta vad de vill göra, hur de praktiskt ska genomföra det och när det ska vara gjort.
 
Rätt, my bad. :rodnar

Så partiledningen fortsätter ta auktoritära beslut? ;)

Det verkar råda viss diskrepans mellan åsikterna hos partiledning och länsförbund.

Vad skall man med ministerposter till om man inte står upp för sin egen politik? :va


Med vänlig hälsning,
 
Fy satan så trött jag är på folk som berättar vad de inte vill göra och som gnäller på vad andra borde ha gjort förut.
Om nån ska ha min röst får de gärna berätta vad de vill göra, hur de praktiskt ska genomföra det och när det ska vara gjort.
Ursäkta att jag skrattade men tyvärr verkar det inte fungera så i demokrati av Svensk modell.
Målsättningen för Svensk Politiker är att rädda jobbet (sitt eget jobb) och det erbjudande som går hem bäst bland de allra flesta väljare tror dagens politiker är "Visioner". Tror jag !
Och så går det som det går: Visionerna blir "Maximal Otur"
1760097657901.png
från dagens gp.se
 
Last edited:
Ursäkta att jag skrattade men tyvärr verkar det inte fungera så i demokrati av Svensk modell.
Målsättningen för Svensk Politiker är att rädda jobbet (sitt eget jobb) och det erbjudande som går hem bäst bland de allra flesta väljare tror dagens politiker är "Visioner". Tror jag !

Absolut, det viktigaste är att man får sitta med skeden i grytan, även om man kokar bajs.....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top