Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ett till islamistiskt parti? Är det den vanliga delningen mellan sunni och shia eller är de bara inte kompisar med varandra?Magdalenas kompis Jamal al Hamas skall starta nytt parti tillsammans med imamer.
Men kom ihåg att det är SD som är faran och att det pågår ingen islamisering.
Tror att det är som med MP och L, svårt avgöra skillnaden.Ett till islamistiskt parti? Är det den vanliga delningen mellan sunni och shia eller är de bara inte kompisar med varandra?
Ett till islamistiskt parti? Är det den vanliga delningen mellan sunni och shia eller är de bara inte kompisar med varandra?
Kanske ta tag i grundorsaken också vid tillfälle? Klart det är tokigt nu men om x år ser demografin annorlunda utDet är jättebra, vi behöver fler!
På det viset kommen ingen över spärren och dom kan tjafsa med varandra
Visst faen har politiker en anställning.Politiker har inte en anställning, det är den avgörande skillnaden. Det finns andra sätt att pröva lojaliteten men har väljarna sagt sitt kan man inte gå emot. Trump är väl det mest slående exemplet.
Med vänlig hälsning,
Visst faen har politiker en anställning.
Dom har ju betalt, lön, betalar skatt på inkomsterna från politikerjobbet, och får pension.
För övrigt tycker jag att det är dumt blanda in USA i den här tråden.
Som gäller svenska förhållanden.
Nu fick du mig att tänka på SKR och det hade jag helst sluppit. En odemokratisk styggelse som borde göras om i grunden. Fy fan!Nej man har inte en anställning. Man är förtroendevald och arvoderad vilket är en annan sak. Arvoderingsreglemente är det du far efter. Finns i alla kommuner regioner och staten.
Nej man har inte en anställning. Man är förtroendevald och arvoderad vilket är en annan sak. Arvoderingsreglemente är det du far efter. Finns i alla kommuner regioner och staten.
Med vänlig hälsning,
Det här är mycket intressant tycker jag.Nej man har inte en anställning. Man är förtroendevald och arvoderad vilket är en annan sak. Arvoderingsreglemente är det du far efter. Finns i alla kommuner regioner och staten.
Med vänlig hälsning,
Svenska politiker behöver inte arbeta som mullvad för främmande makt, de kan helt i det öppna jobba med innehållet i sitt partiprogram istället, som i många/alla fall innehåller, eller nyligen innehållit, främmande makts intressen, tex:
Nedmontering av nationell självkänsla och självständighet
Nedmontering av försvar och polis
Nedmontering av trygghet
Nedmontering av infrastruktur
Nedmontering av sjukvård
Allt detta görs ju framför våra ögon hela tiden, vad skulle nytta med mullvad vara?
Första stycket förstår jag inte vad det har med mitt inlägg att göra. Att de nu ändrat sig? Nja, vissa har, många inte, ytterligare några har kanske gjort det men låtsas som det regnar. Om det nu var poängen.Nu finns det ingenting som hindrar politiker att vara ängsliga med fingret i luften för att snabbt kunna vända kappan efter väljarvinden…
Och sist jag kollade var det inte direkt hård konkurrens om uppdrag eller direkt kö till partimötena. Så vi har de politiker vi förtjänar och det är ju inte deras fel att de blir valda.
Med vänlig hälsning,
Första stycket förstår jag inte vad det har med mitt inlägg att göra. Att de nu ändrat sig? Nja, vissa har, många inte, ytterligare några har kanske gjort det men låtsas som det regnar. Om det nu var poängen.
Andra stycket är ju också intetsägande, jag kan ställa mig på valbar plats till riksdagen menar du? Bra nyheter, kryssar du mig?
Fast det gör ju absolut ingen skillnad om jag, som påstått klok, skulle engagera mig i ett bra parti, sannolikt SD, när vi har skadliga partier som C och MP som vill göra allt eller delar av det jag listade ovan. Sedan är ju vägen till den nationella politiken i princip omöjlig om man inte fostrats i partier under lång tid så vad jag kunde göra åt en nationell fråga som tex försvaret på min fritid i en kommun är ju exakt noll.Ju fler kloka och omdömesgilla människor som engagerar sig politiskt desto färre puckon. Go for it!
Med vänlig hälsning,
Du får ställa upp i mp. Du får ljuga lite om att du tror på chemtrails och sånt, och ha fula kläder och sånt, men sedan kan du sabotera partiet inifrån!Fast det gör ju absolut ingen skillnad om jag, som påstått klok, skulle engagera mig i ett bra parti, sannolikt SD, när vi har skadliga partier som C och MP som vill göra allt eller delar av det jag listade ovan. Sedan är ju vägen till den nationella politiken i princip omöjlig om man inte fostrats i partier under lång tid så vad jag kunde göra åt en nationell fråga som tex försvaret på min fritid i en kommun är ju exakt noll.
Men tack för förtroendet, du kan kryssa Henrik Vinge i mitt ställe så länge.![]()
Dock tror jag inte det går att förstöra för ett sådant parti då man skulle bli korrigerad om man kom med vettiga ideer och med galna skulle man avancera samt vinna väljare.Du får ställa upp i mp. Du får ljuga lite om att du tror på chemtrails och sånt, och ha fula kläder och sånt, men sedan kan du sabotera partiet inifrån!
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |