Sverige idag..

Om lövträden bor trångt, växer de på höjden för att bladen ska få solljus och få fart på fotosyntesen. Det görs på en kostnad utav stamtjocklek. Därför ska skog gallras. Al och Asp är världsmästare på att bo trångt och skjuta i höjden som tändstickor. Sedan blir det så höga att de ramlar omkull. Även björk visar det beteendet. Att det har något med CO2 att göra låter som humbug och en ursäkt att få argumentera en ohållbar ståndpunkt..

Vad menar du att fokus bara är på koldioxid?
Sedan de första miljölagarna kom har vetenskapen jobbat hårt för att få bort många olika skadliga utsläpp.
Freoner.
Bly.
Kvicksilver.
Dioxiner.
PCB.
Ftalater.
PFOS.
Hexavalent krom.

Mycket återstår såklart, men det är inga hemligheter så att tro vetenskapen ensidigt fokuserar på koldioxid är missvisande.
Talar om just nu!
Ser du inte den sjuka snedvridningen?

Vilken cirkus. 😅

"Kunde inte tro det var sant - har levt i bubbla på Söder om Söder hela sitt liv".

Det är med våldet som med varg och björn. När de kommer i närheten av Stockholm ska de genast skjutas men annars är de stökiga djur som absolut inte får röras.

Det är med våldet som med varg och björn. När de kommer i närheten av Stockholm ska de genast skjutas men annars är de stökiga djur som absolut inte får röras.
Exakt så, ändå har det bombats här och där länge nu. Södermalm, Djursholm, Vasastan, osv osv

Sverige idag, minsann…

Så förvånande! Jag hade aldrig trott att svenska islamister var riktiga islamister!

Vad var det Pia Kjaersgaard sade för 15-20 år sedan, "klaff i Öresundsbron"? Lars Leijonborg blev väl förfärad.
Och här är vi nu.

”Ett svenskt problem som exporteras till Danmark”

Dom har väl fått samma problem i Norge med nya Sveriges pensinsräddare som är där och stökar

Så förvånande! Jag hade aldrig trott att svenska islamister var riktiga islamister!

Jag är inte ett dugg förvånad över händelsen eftersom hela packet är samma skrot och korn. Jag är däremot besviken på samhällets och myndigheters reaktion. ”Myndigheten för stöd till trossamfund ser över händelsen…”.

What the fuck…???

Här är det väl verkligen läge att gå in med kravallstyrkor, nationalgarde och tungt beväpnad polis…? Demolera byggnaden. Knäppa imamen och kanske några till. Sätta resten i en container med destination Gaza. De hyllar ju för fan terrorister…! Är det ingen som förstår allvaret i detta…?

Jag är inte ett dugg förvånad över händelsen eftersom hela packet är samma skrot och korn. Jag är däremot besviken på samhällets och myndigheters reaktion. ”Myndigheten för stöd till trossamfund ser över händelsen…”.

What the fuck…???

Här är det väl verkligen läge att gå in med kravallstyrkor, nationalgarde och tungt beväpnad polis…? Demolera byggnaden. Knäppa imamen och kanske några till. Sätta resten i en container med destination Gaza. De hyllar ju för fan terrorister…! Är det ingen som förstår allvaret i detta…?
En spin off på detta är: att här i Sverige går där runt folk du möter på gatan och annanstans och de vill verkligen döda dej eller har ett blint hat gentemot dej, ser dej som mindre värd än en kackerlacka.....har ingen förståelse för DINA värderingar i DITT EGET land....
Betänker man detta i ett litet större perspektiv så blir man fan rädd på allvar.....skrämmande!!!

Vore det inte eftersträvansvärt att polisen hade nyckeltal på liknande sätt? Dvs hur många gånger de skjutit en gangster, verkställt en utvisning osv.

Man undrar ju vilka som utvandrar. Jag misstänker ju att det är de som vi egentligen vill ha kvar i landet och de som kommer är de som gillar landet där man inte behöver arbeta.

Historiskt låg nivå av asylsökande 2024.
Det låter ju åtminstone positivt, även om vi fortfarande har tillräckligt med kriminellt klientel i Sverige för att hålla oss kvar i listtoppen över mest skjut-o-sprängglada land i världen.

En spin off på detta är: att här i Sverige går där runt folk du möter på gatan och annanstans och de vill verkligen döda dej eller har ett blint hat gentemot dej, ser dej som mindre värd än en kackerlacka.....har ingen förståelse för DINA värderingar i DITT EGET land....
Betänker man detta i ett litet större perspektiv så blir man fan rädd på allvar.....skrämmande!!!

Man ska ju tydligen vara noga med att skilja på islamister och ”vanliga” muslimer, men i vissa sammanhang vete fan om det är någon större skillnad. De som säger sig vara de senare och bedyrar att de bara dyrkar ”fredens religion” trillar ju dit jämt och ständigt ändå…

Bevis…? Kolla reaktionen på några av Sveriges högprofilerade muslimers Facebook och Instagram strax efter sjunde oktober. Dyrkare av ”fredens religion” som jublar, firar och gör tummen upp när judiska ungdomar får halsen avskuren…

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back