Sverige idag..

Mitt argument är att sossarna med regeringsunderlag tvingade igenom förändringarna i LAS, med hot om lagstiftning. Uppfattade du det?

Mitt andra argument var att LAS förhindrar arbetstagare och arbetsgivare att frivilligt komma överens om vad de vill i ett anställningsavtal. Det tycker jag är fel. Uppfattade du det? Du ställde då en fråga: Vilka frågor hindras arbetsgivaren och arbetstagaren att själv komma överens om?
Vill du att jag ger exempel? Hävdar du att LAS inte påverkar friheten för arbetsgivare och arbetstagare att formulera ett anställningsavtal efter eget tycke?

Ja, man stärke lagstiftningen. Du påstod att S försvagade den. Vilket inte är sant. LAS blev starkare för de problem man ser idag! Förstår du det faktumet?

Vad vill du se att LAS gör dispositivt gällande när det kommer till anställningsavtalet?

Ja, man stärke lagstiftningen. Du påstod att S försvagade den. Vilket inte är sant. LAS blev starkare för de problem man ser idag! Förstår du det faktumet?

Vad vill du se att LAS gör dispositivt gällande när det kommer till anställningsavtalet?
Du, tillsammans med övriga sossar har den bilden. Ni kan ha det.

Jag vill att allt som LAS reglerar ska bort, av de skäl jag redan framfört. Ska jag citera mig själv eller hittar du?

Ska man skratta eller gråta? Inte ens den plats man trodde var en slags fredad lekplats för barnen är längre vad den varit och man förväntade sig att den skulle förbli.

Ska man skratta eller gråta? Inte ens den plats man trodde var en slags fredad lekplats för barnen är längre vad den varit och man förväntade sig att den skulle förbli.
Nja, just badplatser, vare sig de är belägna inomhus eller utomhus, verkar vara högvilt för revirpinkande barbarer.

Så har det ju varit länge i alla större städer.
Här är det fortfarande hyfsat okej.
Det är ett tyskt påhitt, det vet alla. OBS filmerna.

Det är ett tyskt påhitt, det vet alla. OBS filmerna.

Nja, men jag tror man kan hitta gemensamma nämnare mellan stöket i Tyskland och stöket i Sverige om man ids gräva lite...

Nja, men jag tror man kan hitta gemensamma nämnare mellan stöket i Tyskland och stöket i Sverige om man ids gräva lite...
Nej rensar man för anmälningsbenägenhet och socioekonomiska faktorer så är det bara tyskt.

Det vet alla och det har vi alltid vetat.

Borde inte vara några problem avvisa dom för en (s)-regering. ( OBS Skillnad på avvisa och utvisa ! )

Ja, brottslingar brukar väl utlämnas?
Fast återigen tror jag Maggan öppnat munnen före hon kopplat in hjärnan.
En sak betonar hon noga:
– Vi utlämnar aldrig svenska medborgare, säger Andersson.

Nice. Om det Maggan säger stämmer är det bara att åka till Danmark och mörda några horor och sedan söka fristad i Sverige.
Mörda låter så planerat.
Råka hugga någon bara lite sådär med kniven är bättre. Se till att hålla dig under 17 knivhugg bara.

Mörda låter så planerat.
Råka hugga någon bara lite sådär med kniven är bättre. Se till att hålla dig under 17 knivhugg bara.
Hur kan man bli så fördärvad i sinnet?
Var och en i rätten som kan anse en sådan dom vara ok, alltså.
Hade jag känt någon av dessa hade vederbörande fått respass om det så vore föräldrar, avkomma eller respektive.
Tror inte jag behöver förtydliga min uppfattning om förövaren.
Offret en svenska? Skulle förklara sadismen från rättens ledamöter.

Mörda låter så planerat.

Hon slängde sig ju på kniven 16 gånger.

Och som avslutning på artikeln, "Han får stanna i landet".

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back