Kratoz
Gudomlig sporthojare
Allt är väl sant utom det sista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Allt är väl sant utom det sista.
Allt är väl sant utom det sista.![]()
Allt är väl sant utom det sista.![]()
De kanske tänkte om...men kom till samma (felaktiga) slutsats igen?Nja, det är ju dom själva, inte vi.
Det har sitt pris att låta personer som dessa leda. Naivt, kan man tycka.
Måtte djävulen ta socialdemokrater med anhang?
Vet jag att jag har en sosse framför mig passar jag alltid på, brett leende, att ställa frågan; "Undrar hur det känns att ha röstat för detta?". Lite låtsat hypotetiskt.Måtte djävulen ta socialdemokrater med anhang?
Vad var det för korv?Hade facket på besök idag o jag e jhu inte med iomed den röda nyansen.
Men ifrågasätta vad i helvete dom sponsrar sossarna med 50 millar för när dom ärke nötterna inte fattar ett jota om vad som e viktigt för ett land..
Kort o gott ett land skall skötas som ett aktie bolag där en viss budget finns och den skall följas, det finns en plan och en uppföljning av planen, man anställer kompetent personal till viktiga saker o poster.
Svea rikes riktad är så långt från ett aktie bolag det någonsin går att komma.
Då får man en tom blick av den skallade representanten och ett svar, det vill inte jag diskutera med dej, nä men fuck facket då. Så åt jag 5 korv med bröd för att hämnas.![]()
Jag förordar knake. Den är rejäl.Vad var det för korv?
Konsekvenserna av att NATO startar krig mot Ryssland är lång värre än vad som händer nu.Ja då tar Polen och testar NATO vad NATO står för.
![]()
Polen ska begära Natostyrka till Ukraina
Polen kommer begära att en fredsbevarande styrka skickas till Ukraina i samband med nästa Natomöte, uppger premiärminister Mateusz Morawiecki. Både Nato och USA har upprepade gånger sagt att något sådant inte är aktuellt.www.gp.se
Vägrar USA / NATO så är saken klar för mig. USA vill 2022 lika lite som vid 1:a och 2:a Världskrigen bli indraget i Europeiska konflikter.
Där idag en av deltagarna är en Kärnvapenmakt.
Och lika bra att Europeerna får det här klart för för sig.
Dags att se över det egna försvaret.
Den andra möjligheten är givetvis att det som händer i Ukraina inte är ett folkmord av den storleken som det var risk för i Jugoslavien när Kosovo vill bryta sig ut.
Och alltså inget skäl för NATO att ingripa. Enbart mediaöverdrifter från Ukraina.
Bara välj själv vilket alternativ du tror på.
...som någon nylig analys kom fram till, Sverige skulle isf få kunna smaka på FEM kärnvapenladdningar.Konsekvenserna av att NATO startar krig mot Ryssland är lång värre än vad som händer nu.
Konsekvenserna av att NATO startar krig mot Ryssland är lång värre än vad som händer nu.
Det är den krassa verkligheten.

Dom FEM skjuter vi väl ner med Patriot ! ?...som någon nylig analys kom fram till, Sverige skulle isf få kunna smaka på FEM kärnvapenladdningar.
Tja, man kan ju hoppas, men vi har ju inte köpt dom bästa robotarna till Patriotsystemet.Dom FEM skjuter vi väl ner med Patriot ! ?
![]()
Luftvärnssystem 103 Patriot är nu operativt
I mitten av december genomfördes en övning under några dagar i anslutning till Luftvärnsregementet i Halmstad. Syftet var att genomföra verksamhet inom förbandet för att prova den nya förmågan och inta initial operativ förmåga IOC med Patriot, eller..www.forsvarsmakten.se
Det viktigaste är väl han väljer mål vid Halmstad ?Tja, man kan ju hoppas, men vi har ju inte köpt dom bästa robotarna till Patriotsystemet.
Det beror ju också på hur Putler väljer att leverera kärnvapnen.
Vilket betyder att med de starka NATO sympatierna som skymtar i Media så får de de som vill hjälpa Ukraina åka dit själva. De kommer inte får stöd från NATO.Konsekvenserna av att NATO startar krig mot Ryssland är lång värre än vad som händer nu.
Det är den krassa verkligheten.
Det viktigaste är väl han väljer mål vid Halmstad ?
För jag läste om att i Halmstad undrade LVn hur det skulle gå ta sig till Stockholm när behov uppstod.
För tydligen är Patrioterna avsedda för "Stockholm".
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |