Svensk Roadracing nr.1

Pga av eftersändning kom inte mitt ex förrns igår. Gillade tidningen starkt, om det var nåt jag saknade så var det resultattabell över topp 15 ihop med varje racerapport (som IB förr).
Annars otroligt bra, fler nummer tack!! :tummenupp

edit* kan inte våra licenspengar gå till detta isf IB?

Bra tidning, kul med nya initiativ, ib, race o vad de nu heter är akterseglade...! Men skall ni klara det så måste den marknadsföras och man måste kunna få tag på den, så att fler vill annonsera...så, vad kostar den och hur prenumererar man, hittade inget om det...? :tummenupp

Måste säga att tidningen var kanon. Fick hem den i förrgår. :D Bra bilder, bra läsning. 10 stjärnor av 10 möjliga.
Bra jobbat! :yoparty

Wheeliegirl skrev:
2172189 Vaddå, tjejer är väl intressanta och bra? ;) :banana
Tjejer är det bästa som finns, det var inte så jag menade :)
Om ni dessutom visar er som i de engelska tidningarna kommer upplagan att öka markant ;)

Johan skrev:
2173078 Pga av eftersändning kom inte mitt ex förrns igår. Gillade tidningen starkt, om det var nåt jag saknade så var det resultattabell över topp 15 ihop med varje racerapport (som IB förr).
Annars otroligt bra, fler nummer tack!! :tummenupp

Har tagit upp det med Svemo, dock har Svemo ett avtal med IB, vi får se om det går att lösa i framtiden.

Oddjob skrev:
2171791 Kolla suzukireklamen i slutet... fin framlykta :rolleyes:

Den annonsen har sett ut så i ett flertal tidningar. Kul att dom har koll på vad som är fram och bak på Suzuki. :D

Jag kanske skulle vända på min hoj till nästa träning så kanske det går fortare! :fattartil

Last edited:
sandstream skrev:
2173182 Tjejer är det bästa som finns, det var inte så jag menade :)
Om ni dessutom visar er som i de engelska tidningarna kommer upplagan att öka markant ;)

Ja, det är inte svårt att få er män att göra som man vill...;)

Hmm...jag har "visat" mig (blivit intervjuad) i en engelsk MC- tidning för Supermoto, men med kläderna på...
Upplagan ökade ändå, utan att jag behövde ta av mig kläderna...! :rolleyes: :tummenupp

Har läst igenom tråden ett antal gånger nu. Tack allihopa!
Det känns fantastiskt med all respons! Jag blir nästan rörd till tårar här.

Som Matte skrev tidigare välkomnar vi all konstruktiv kritik, det är bara maila, ringa eller skicka PM. Ideér och funderingar är också välkommet!

Många har frågat angående pris och som ni märkt var denna tidningen gratis, tack vare alla underbara annonsörer som tror på den här visionen.
Vi ville att ni, våra läsare, skulle få en chans att se tidningen innan ni förhoppningsvis väljer att teckna en prenumeration.
Som Matte också skrev blir det nog aktuellt med det först till år 2007.

Tack igen! Att läsa tråden är mäktigt :Bugar

// Jannica

Bikerbitch skrev:
2173775 Har läst igenom tråden ett antal gånger nu. Tack allihopa!
Det känns fantastiskt med all respons! Jag blir nästan rörd till tårar här.

Som Matte skrev tidigare välkomnar vi all konstruktiv kritik, det är bara maila, ringa eller skicka PM. Ideér och funderingar är också välkommet!

Många har frågat angående pris och som ni märkt var denna tidningen gratis, tack vare alla underbara annonsörer som tror på den här visionen.
Vi ville att ni, våra läsare, skulle få en chans att se tidningen innan ni förhoppningsvis väljer att teckna en prenumeration.
Som Matte också skrev blir det nog aktuellt med det först till år 2007.

Tack igen! Att läsa tråden är mäktigt :Bugar

// Jannica

Mycket bra tidning :tummenupp :yoparty

Har inte läst hela än men det jag har läst och sett ser mycket bra ut.

Keep it up.

Blir ju riktigt sugen på läsa den men man börjar ju undra om den inte borde vara här nu. Kan inte du kolla var min tidning är Jannica?

Johan skrev:
2173078

Vore häftigt :Bugar GSXR1100R har tagit upp det med Svemo. Ni får väl skriva på en namnlista och skicka till honom så att han kan skicka den vidare.

Är det många nu som inte fått sin tidning i brevlådan? Ibland är ju posten lite sega. Men vi skickade alla tidningar samma dag.

Bikerbitch skrev:
2181344

Är det många nu som inte fått sin tidning i brevlådan? Ibland är ju posten lite sega. Men vi skickade alla tidningar samma dag.

Ingen idag heller.
Jag fyllde aldrig i nått på sidan då det stod att alla med licens skulle få den hemskickad.

:tummenupp :tummenupp
helt klart väl godkänt för premiärnummret.

starkt jobbat och fortsätt så.

TACK

Tidningen lag i brevladan nar jag kom hem. Mycket battre an jag hoppats pa.
Den far: :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back