Svensk maffia

Lyx skulle jag inte vilja kalla det. På min arbetsplats får de intagna snällt fråga om dom ska gå på muggen t.e.x. Ingen höjdare direkt.

Nä du, jag har sprungit mycket inne på anstalten hemma vid, det är inget lyx liv dessa gossar har. Värst tycker jag att det är när man möter någon 18-20årig intern...
Jag lider i hela kroppen och tycker synd om personen.
För min det skulle det knappt behövas straff, det vi behöver är vård.
Det får en att tänka på att alla är inte lika lyckligt lottade som en annan, uppvuxen i villaområde med idrott och sysselsättning.

Är fortfarande inte helt övertygad om att det senaste avsnittet av Svensk Maffia var en dokumentär i alla delar. Det där jeTtetuFfa gänget som satt med skidluvor i ett sunkigt vardagsrum måste väl ha varit en dramatisering?

Jag skrattade iaf nästan så tårarna rann :D

Är fortfarande inte helt övertygad om att det senaste avsnittet av Svensk Maffia var en dokumentär i alla delar. Det där jeTtetuFfa gänget som satt med skidluvor i ett sunkigt vardagsrum måste väl ha varit en dramatisering?

Jag skrattade iaf nästan så tårarna rann :D

Är mina polare. Jag gav hårda order om att dom inte fick berätta att dom mördat någon. :krama

Mycket snack om hårdare straff...

Sätt rätt straff på rätt brott istället, för fan.

Jag vet inte om jag vill berätta. Du kanske e ute efter mig. :D
Jag jobbar på häktet i Kristianstad.

ha ha! :D ligger det häktet på polisstationen i city , eller ligger det på centrumanstalten?

då får du väl umgås lite me BC-medlemmar och BSK-medlemmar då... :tummenupp

Lyx skulle jag inte vilja kalla det. På min arbetsplats får de intagna snällt fråga om dom ska gå på muggen t.e.x. Ingen höjdare direkt.

det var ett skämt från min sida. , ett helvete att inte ha en mugg på rummet så man iallafall kan kissa.

mvh.T

Haha, vafan. Insinuerar du att Crash rider är mitt alter ego? :D

sluta sno åt dig av min ballhet! :D

mvh.T

Last edited:
ha ha! :D ligger det häktet på polisstationen i city , eller ligger det på centrumanstalten?

då får du väl umgås lite me BC-medlemmar och BSK-medlemmar då... :tummenupp

det var ett skämt från min sida. , ett helvete att inte ha en mugg på rummet så man iallafall kan kissa.

mvh.T

sluta sno åt dig av min ballhet! :D

mvh.T
Det ligger i polishuset. BC dyker upp titt som tätt. Inte landets smartaste killar, men det e väl därför organisationen inte går sådär jättebra.
BSK finns nog inte kvar i Kristianstad eftersom BMC är ganska starkt etablerade där.

Last edited:
BSK finns nog inte kvar i Kristianstad eftersom BMC är ganska starkt etablerade där.

Fan, finns mc-gängen i varenda liten håla nuförtiden? Störande att de lokala, halvfeta bönnerna från fordonslinjen kan gå runt och skrämma slag i hela samhällen bara för de har nåt j-a märke på ryggen.

Dåligt när det är brist på konkurrens. Kolla i den här stan däremot. Det går inte att gå runt och spela för mycket allan för då går det ofta snett. Finns många exempel på det. Darwins lära har sin gång.

Last edited:
Fan, finns mc-gängen i varenda liten håla nuförtiden? Störande att de lokala, halvfeta bönnerna från fordonslinjen kan gå runt och skrämma slag i hela samhällen bara för de har nåt j-a märke på ryggen.

Dåligt när det är brist på konkurrens. Kolla i den här stan däremot. Det går inte att gå runt och spela för mycket allan för då går det ofta snett. Finns många exempel på det. Darwins lära har sin gång.

Jo det finns gäng överallt. Och tyvärr verkar det som att de delat upp marknaden. Det har inte varit mycket självsanering här omkring på ett tag.

Det ligger i polishuset. BC dyker upp titt som tätt. Inte landets smartaste killar, men det e väl därför organisationen inte går sådär jättebra.

BC = "Bandit-Cookies"... "Kak-tjuvarna" :D

jo BSK hade ju ett starkt fäste i Kristianstad länge, men som i övriga Sverige så har ju BSK-medlemmar bytt sida till BMC. , lite lustigt då BSK faktiskt bar HAMC "Röd-vita" färger...:va

mvh.T

Nu har ju inte jag sett programmet så vet inte alls vad det handlar om, men att man skjuter i benet är ganska vanligt just för att det räknas som grov misshandel om man åker torskar..
Sen är det ju så klart inte i avsikt att döda man skjuter nån i benet...
Men nu kanske det inte var frågan att skjuta i benet?

Jo, jag skulle nog tro att ett eller annat hagel hamnade i benet, så tanken var kanske att skadeskjuta. Att resten av hagelsvärmen satte sig i andra delar av kroppen är ju mest otur. :näsblod

Kommer ihåg när min kompis frågade ett sådant där MC-smuts varför han behövde en väst för att få kompisar, fy fan vad dålig stämning det blev. :D

Jag hade en diskussion med en sådan där på puben en gång, om det löjliga i att registrera färgkombinationer och att det dessutom fanns en hel organisation som höll reda på att ingen olovligt hade en viss färgkombination. Det blev också ganska dålig stämning. :hihi

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...