Maestro
Ny medlem
Hells Angels håller på med kriminalitet och parasiterar genom att lyfta tveksamma bidrag och sno våra skattepengar, samtidigt som dom hotar folk. Men dom är ingen belastning för samhället... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fereidon for president!
Om fler skulle stå emot klubbarna så skulle dom tappa mycket av den så kallade "respekten"
Edit: Hans son borde blivit inlåst direkt efter misshandeln. Och hur fan kan man få 1år och 8månader för grovt rån och mordförsök![]()
Fereidon for president!
Om fler skulle stå emot klubbarna så skulle dom tappa mycket av den så kallade "respekten"
Edit: Hans son borde blivit inlåst direkt efter misshandeln. Och hur fan kan man få 1år och 8månader för grovt rån och mordförsök![]()
Det värsta är att det är nu hans "karriär" verkligen börjar. Han kommer ut inom 1år och då kommer han vara riktigt "utbildad"![]()
Ja, det känns ju som att ska dom ändå riskera sitt eget liv med att dömma dom, så kan dom väl lika väl dömma dom ordentligt i så fall? 1 år och 8 månader är ju ingenting för en sådan sak, inte i mina ögon iallafall...Fereidon for president!
Ja, det känns ju som att ska dom ändå riskera sitt eget liv med att dömma dom, så kan dom väl lika väl dömma dom ordentligt i så fall? 1 år och 8 månader är ju ingenting för en sådan sak, inte i mina ögon iallafall...
Men han tycker säkert ordentligt synd om sig själv och är säkert "helt oskyldig" bla bla bla... för knappt ynka 2 år, när han borde haft minst det dubbla.
Det är alltid den första frågan jag får av folk när dom hör att jag kör mc. Först tror dom att man ska ha skinväst, och sen frågar dom om man är med i nån "klubb"![]()
![]()
![]()
Anledning till att man inte gärna sätter unga på sluten ungdomsvård är att det redan visat sig att de ungdomar som varit intagna blivit mera kriminella!
mvh.T
Ja, det känns ju som att ska dom ändå riskera sitt eget liv med att dömma dom, så kan dom väl lika väl dömma dom ordentligt i så fall? 1 år och 8 månader är ju ingenting för en sådan sak, inte i mina ögon iallafall...
Men han tycker säkert ordentligt synd om sig själv och är säkert "helt oskyldig" bla bla bla... för knappt ynka 2 år, när han borde haft minst det dubbla.
:bonny
Jag har aldrig fått den frågan, och skulle fort byta umgänge om jag fick det av någon <80 år.
Nu förstår man ju verkligen varför folk inte vill ställa upp och hjälpa polisen att gillra en fälla. Fan 3 månader fick killen för utpressning och mordhot, sen är han ute igen och jagar gubbens familj. Helt jävla sjukt
Inte jag heller. Däremot har man tydligen jävligt många creejjzy bekantskaper eftersom det är väldigt få av dem som tydligen skulle överleva mer än 2 sekunder.![]()
Men i kvällens avsnitt såg jag att myndigheterna satte ner foten ordentligt. 3 månader för utpressning, olaga hot, skadegörelse och nåt mer. Dessutom tydliga kopplingar till organiserad brottslighet. Där visade vi honom allt att brott inte lönar sig!!!!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |