Svensk maffia

Fereidon for president!

Om fler skulle stå emot klubbarna så skulle dom tappa mycket av den så kallade "respekten"

Edit: Hans son borde blivit inlåst direkt efter misshandeln. Och hur fan kan man få 1år och 8månader för grovt rån och mordförsök :mad:

Last edited:
Fereidon for president!

Om fler skulle stå emot klubbarna så skulle dom tappa mycket av den så kallade "respekten"

Edit: Hans son borde blivit inlåst direkt efter misshandeln. Och hur fan kan man få 1år och 8månader för grovt rån och mordförsök :mad:

Det värsta är att det är nu hans "karriär" verkligen börjar. Han kommer ut inom 1år och då kommer han vara riktigt "utbildad" :näsblod

Fereidon for president!

Only in sweden! :fakta

Han skulle låsts in direkt när han började begå brott så hade ännu fler oskyldiga inte behövt råka ut för skiten. Vem fan trodde inte att han skulle fortsätta ändå trotts hans dösnack om att han minsann allt skulle skärpa sig nu.

Fan vad förbannad jag blir.

Fereidon for president!

Ja, det känns ju som att ska dom ändå riskera sitt eget liv med att dömma dom, så kan dom väl lika väl dömma dom ordentligt i så fall? 1 år och 8 månader är ju ingenting för en sådan sak, inte i mina ögon iallafall...

Men han tycker säkert ordentligt synd om sig själv och är säkert "helt oskyldig" bla bla bla... för knappt ynka 2 år, när han borde haft minst det dubbla.

Ja, det känns ju som att ska dom ändå riskera sitt eget liv med att dömma dom, så kan dom väl lika väl dömma dom ordentligt i så fall? 1 år och 8 månader är ju ingenting för en sådan sak, inte i mina ögon iallafall...

Men han tycker säkert ordentligt synd om sig själv och är säkert "helt oskyldig" bla bla bla... för knappt ynka 2 år, när han borde haft minst det dubbla.

Hade han varit vuxen hade det blivit i runda slängar 6 år, lite beroende på hur rånet och skjutandet gick till.

Värst är han den långhårige killen som sitter och försvarar nått mord med "ja men det va ju ett konfliktmord" Precis som att, ja men då är det ok, dom löste ju konflikten.. :huvet:

Och sen fortsätter med, inom mc kulturen så är det helt ok och förståeligt.
Det är fan så man mår illa! Riktigt jävla illa! Jag hoppas att vanligt folk ändå kan skilja på mc gäng och oss vanliga entusiaster. Även om jag vet att det är många som tror att det är samma skit alltihopa. tyvärr :(
Det är alltid den första frågan jag får av folk när dom hör att jag kör mc. Först tror dom att man ska ha skinväst, och sen frågar dom om man är med i nån "klubb" :( :( :(

Det är alltid den första frågan jag får av folk när dom hör att jag kör mc. Först tror dom att man ska ha skinväst, och sen frågar dom om man är med i nån "klubb" :( :( :(

Ditt tstörsta problem är att dina nya bekantskaper är av mindre begåvad typ. Jag har aldrig fått den frågan, och skulle fort byta umgänge om jag fick det av någon <80 år.

Maxstraffet på sluten ungdomsvård är högst 4år.!

så att den 16.årige killen i svensk maffia-serien fick 1 år och 8 mån. för mordförsök och rån är ju rätt bra ändå.!

De två 16-åringar som mördade en jämngammal flicka i Stureby fick 1år och 6 mån. sluten ungdomsvård!

Den 16-årige "nysvenske" killen här i v-ås som stenade ihjäl sin svenska 16-åriga tjej dömdes till 3 års sluten ungdomsvård!

När en minderårig blir dömd till sluten ungdomsvård så får snorvalpen sitta av hela tiden medans man på riktig anstalt sitter av 2/3delar av strafftiden.

Anledning till att man inte gärna sätter unga på sluten ungdomsvård är att det redan visat sig att de ungdomar som varit intagna blivit mera kriminella!

mvh.T

Last edited:

Men i kvällens avsnitt såg jag att myndigheterna satte ner foten ordentligt. 3 månader för utpressning, olaga hot, skadegörelse och nåt mer. Dessutom tydliga kopplingar till organiserad brottslighet. Där visade vi honom allt att brott inte lönar sig!!!!

Jag har aldrig fått den frågan, och skulle fort byta umgänge om jag fick det av någon <80 år.

Inte jag heller. Däremot har man tydligen jävligt många creejjzy bekantskaper eftersom det är väldigt få av dem som tydligen skulle överleva mer än 2 sekunder. :rolleyes:

Nu förstår man ju verkligen varför folk inte vill ställa upp och hjälpa polisen att gillra en fälla. Fan 3 månader fick killen för utpressning och mordhot, sen är han ute igen och jagar gubbens familj. Helt jävla sjukt

Nu förstår man ju verkligen varför folk inte vill ställa upp och hjälpa polisen att gillra en fälla. Fan 3 månader fick killen för utpressning och mordhot, sen är han ute igen och jagar gubbens familj. Helt jävla sjukt

Nä då e det ju bättre att ge dom pengar tills dom blir nöjda. Felet han gjorde var att han inte gick till polisen direkt. Den där "rolf" har iofs aldrig varit jätteklipsk.

Inte jag heller. Däremot har man tydligen jävligt många creejjzy bekantskaper eftersom det är väldigt få av dem som tydligen skulle överleva mer än 2 sekunder. :rolleyes:

Ja, det är en klassiker. :lol
Jag har dock frågat om det är för att de tror att de är dåliga på att köra eller har dålig självkontroll, då blir'e spänt. :tummenupp

Men i kvällens avsnitt såg jag att myndigheterna satte ner foten ordentligt. 3 månader för utpressning, olaga hot, skadegörelse och nåt mer. Dessutom tydliga kopplingar till organiserad brottslighet. Där visade vi honom allt att brott inte lönar sig!!!!

ja det var rejält!

personer under 21 år får straffrabatt me -25% så domen mot en VUXEN person skulle ha blivit 4 mån. :huvet sen är nog 1 mån. av straffet för hotet så 2mån. fängelse fick han för utpressningen!

straffen på utpressning är sjukt låga!:va

har man riktig otur så så får man ju 12 mån. :D-retande!

mvh.T

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...