FRiLLA
Kalas
Ang fjädring ändrat nu till bike`s inställningar .Väger 72 kg passar som handen i handsken UTMÄRKT . THX THX trådskaparen.
Att 600 dröjer beror nog på att det är en helt ny hoj, R1000 var ju ingen nyhet i år.isse skrev:Kan dem inte släppa på detaljer & bilder kring 600 & 750 oxo nångång
Zmurfen skrev:Lägger en liten länk här till er som e sugna på lite godis
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=25150
Har pratat med ett par andra K5-ägare och alla börjar bli rejält irriterade på DinMCs överpriser för tex service.Magnus-Sthlm skrev:Din Mc är uteslutet då dom håller på och dummar sig med sjukt dyrare priser om man har en egen PC.
Magnus-Sthlm skrev:Jag slog till på PCIII:an. Har fått ett bra prisför montering, mappning samt bänkning av Adi på AVA, problemet är bara att han gick på semester i fredags och är borta i tre veckor. Har hört att han är duktig på att få ut bra effekt och fina kurvor. Är det värt att vänta på honom eller ska man ringa Stockholmc Mc-Varuhus? Din Mc är uteslutet då dom håller på och dummar sig med sjukt dyrare priser om man har en egen PC.
No1 skrev:Ursäkta en komentar om Suzuki R1000K5- (censur) moped!!
Körde vår andra R1000K5'a i går som är orginal förutom avgas systemet och satt mest hela tiden och skrattade åt hur förbannat slö den faktiskt är...
När man ligger i 150-200km/h och ger full gas så håller man ju på att somna, och vad beträffar fjädringen så kan jag inget annat än att säga att den påminner om en gammal Amerikansk bil då den är så mjuk att den känns som en gunghäst!!
Besviken R1000K5 ägare...
Patrik,
SWT Racing...
Intressant att du säger det. Suzuki har ju alltid haft rykte om sig att ha bra transmission och på 90-talet älskade jag Gixxrarnas mjuka växlingar men när jag körde en 1000, tror det var -02 eller -03, så var den inte bättre än någon annan hoj, klonkade rätt bra och så trots att den inte var helt ny. Bra om de är tillbaka igen.R-1000 skrev:jag har aldrig vart med om en sån koppling och växellåda
Ska erkänna en sak.Jag har ägt en gsx-r1000 03 och växellådan på den var inte alls dålig, men inte alls i samma klass som det är på k5an så du har rätt i d du säger.Provkör nya sukkan om du inte redan gjort det, du kommer inte bli besviken.lovar!Neutral skrev:Intressant att du säger det. Suzuki har ju alltid haft rykte om sig att ha bra transmission och på 90-talet älskade jag Gixxrarnas mjuka växlingar men när jag körde en 1000, tror det var -02 eller -03, så var den inte bättre än någon annan hoj, klonkade rätt bra och så trots att den inte var helt ny. Bra om de är tillbaka igen.
Välkommen i gängetR-1000 skrev:Var o hämtade nya k5 på carlbarks i torsdags, första dagen tog man det lungt o gasade på minimalt så klart, idag var jag o vädrade den lite o testade vad den går för utan att gå in på rödmarkeringen,alltså vilken hoj! finns inget som jag inte gillar, bromsarna är i världsklass!motorn är så sjukt underbar, vridet! vridet! den drar ju som ett skott på vilken växel som helst i vilken hastighet som helst.innan denna hade jag en kawasaki zx-10r som också är ett monster, men i ärlighetens namn så kan den inte jämföra sig mot sukkan på nån punkt, sukkan är så sjukt stabil och förtroendeingivande.och jag är säker på att den är minst lika snabb som kawwan i alla lägen,speciellt i roll-on moment.efter att ha kört alla värstingar som 04-05 r1,zx-10r,cbr1000rr så kan jag bara säga att om man är ute efter det bästa så är k5an given.jag har aldrig vart med om en sån koppling och växellåda, detta är så underbart!är nykär och den här kärleken kommer hålla länge
Neutral skrev:Intressant att du säger det. Suzuki har ju alltid haft rykte om sig att ha bra transmission och på 90-talet älskade jag Gixxrarnas mjuka växlingar men när jag körde en 1000, tror det var -02 eller -03, så var den inte bättre än någon annan hoj, klonkade rätt bra och så trots att den inte var helt ny. Bra om de är tillbaka igen.
Vi håller tummarna för +170Magnus-Sthlm skrev:Imorgon blir det nya kurvor...den står just nu på Schneiders för montering av KN-filter+PCIII som komplement till mitt Yoshi-slipon. Ska bli spännande men det verkar som om 166-167 är rimligt att få ut max.
Den är helt klart beroende framkallandeCalmanders skrev:Och idag passade jag på att provköra denna hoj på Claesson's, vilket var trevligt på alla sätt och vis, förutom att suget inte blev mindre... Mums!
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |