Suzuki GSX-R1000 K5/K6-tråden

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Bänkning

Jag har bänkat min K5:a med Power C. och Yoshi slip-on, någon mer som har bänkat sin K-5:a och vad vilken skillnad fick ni?? :tungan

Pertan skrev:
Vad fick du själv för skillnad?
Uhhu, en kompis släpper snart ut ett slipon (I Tyskland) som gjorde 14 hästar på bakhjulet. Det tillsammans med små modifieringar i boxen + filter, gav det 179 bakhjulshästar. :3freak Inte illa alls...

Hur mår du Spyan? Såg dig på Falken, du var uppe på benen :tummenupp hade dock nån typ av stödkorsett. Kommer du att kunna köra hoj detta året? Hur gick det med din hoj? Går den att laga??

jag lever !

maxximus skrev:
Hur mår du Spyan? Såg dig på Falken, du var uppe på benen :tummenupp hade dock nån typ av stödkorsett. Kommer du att kunna köra hoj detta året? Hur gick det med din hoj? Går den att laga??

jag får se om man kommer upp på hojen i år,mina läkare tycker inte det men man får la se ...........
hojen är la lite skadad typ:bakfälj,kåpor,kåpstag,styre,och lite små plock.....
det värsta är antennen till imoberlizzen som sitter på tändnings-låset,som har blivit skadad.= hojen startar inte.suck! ingen suzuki handlare har koll på hur det där funkar ska höra med kgk å se vad dom säjer ? det är ju ingen risk att man kan "tjuv koppla" den ??

p.s har mina blå/vit orginal kåper till salu om nån är intresserad ?

fick nöjet att provköra en K5 häromdagen, trimmad, på bana..
satan i gatan vilket drag, lätt och fin, lite väl abrupt runt 8000 men det kan bero på trimningen och att jag är van vid en smoooth endurancehoj..

grym hoj

Nu har hojen genomgått sin första besiktning, utan anmärkning :)
(En konstapel hade synpunkter på nummerskyltsplaceringen och dess bewlysning, vart en flygande men slapp böter)

Så...äntligen!!!!!! Hämtade hojen i Skellefteå igår kväll, stannade i Sundsvall för natten och är tillbaka i Stockholm nu.

Är så sjukt nöjd och har svårt att slita blicken från den....är så j-vla snygg :nicka

Blir mer och mer övertygad om vilken bra affär jag har gjort också. Han som sålde den känner affärsinnehavaren i Arvidsjaur så dom hade inte formellt skrivit öven den än så jag blir första ägaren. 102.000:-, 350 mil med Yoshi-slipon :tummenupp

Bilder kommer snart :banana

Last edited:
Magnus-Sthlm skrev:
Hämtade hojen i Skellefteå igår kväll, stannade i Sundsvall för natten och är tillbaka i Stockholm nu.
Pajade den eller..? :va Kom hem inatt från maratonkörning Nürburgring till Linköping. :trött

Magnus-Sthlm skrev:
Så...äntligen!!!!!! Hämtade hojen i Skellefteå igår kväll, stannade i Sundsvall för natten och är tillbaka i Stockholm nu.
Är så sjukt nöjd och har svårt att slita blicken från den....är så j-vla snygg :nicka
Grattis :tummenupp
Ser fram emot bilderna :)

Neutral skrev:
Pajade den eller..? :va Kom hem inatt från maratonkörning Nürburgring till Linköping. :trött

Nej då...flickvännens landställe ligger där så det var av rent humanitära skäl. Svärfar ville prova också men han fick ett :kocko

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT