ola_sandin
Biltema is the shit!
En mekfråga:
Efter min snygga tabbe med oljan har jag märkt att hojen låter lite skumt när den stängs av. Någon halvsekund efter att hojen stängts av så låter det ett "spolande" ljud från kylarn (antar att det är kylarn, inte lyssnat så noga vart det kommer ifrån, men det är kring kylarn om det nu skulle kunna vara oljan eller ngt).
Det låter alltså som o spola toan ungefär, ett ögonblick efter hojen har slocknat. FLUSH...
Jag är ganska säker på att detta ljud inte uppkommit nyligen, då det är ganska högt och mycket hörbart även med hjälm på..
Någon som har en aning om vad detta ljud är? Något man bör åtgärda?
Har du tillräckligt med kylarvätska i kylaren?



