nausea
Ny medlem
om jag vore du skulle jag undvika att pilla på demjobbigt att köra med motorcykeln och ett jävligt skevt bakhjul
du kan ju alltid komma förbi här nere i linköping så kan vi titta på det
annars är det bara åka till jula och skaffa en lyft och en eker nyckel på biltema![]()
Tack! Om jag inte gjort något åt det till vårkanten kanske jag hör av mig




