Boost vad har du för höjdmått på din kolv utan dome då intressant att jämföra.
Mvh Christer
Det är alltid samma mått till överkant kolv från orginalkolv till 12 kilos kolv borrat eller ej annars skulle sqishmåttet/klämmspalt bli fel. och klämmspallten ligger på runt 1,2mm till islag topp. jag trodde att det skulle gå att köra utan bottenpackning för att få ännu trängre spalt men det törs jag inte för då blir måttet bara tjockleken på toppackningen som ligger på runt 07mm Skulle ev räcka men kan lika gärna slå i
Om man skulle haft en titanstake skulle det gå för dom utvidgar sig nästan inte.. Det är borret som gör att du kan ha 11-1 utan dome. Jag är avundsjuk på att du klara dig utan dome för den förhindrar flödet i toppen
Tycker iaf jag! 