krokodilen73
Medlem
2,5mm nertagit extra redan rakt av sedan montering och modellera...isär slipa....klart
detta ska troligast du göra också krokodilen, enklast är ju om man lämmnar till någon mekanisk verksta det brukar tillockmed jag göra har en kompisare som kör gnister
[/QUOTE]
Mera bilder på kolven tack Boost
blev det ingen 680cc ?
Mvh Christer
Mera bilder på kolven tack Boost
Mvh Christer
Då måste du byta!! Förmodligen gör borret kompökningen så den ska nog vara platt
