Vill du ha IQ-poäng nu eller?
Så du har listat ut att SVEMO har kontakt med sina arrangörer
, iaf HW, Wheeliegirl och Suprmoto sticker inte under stol med att vara arrangörsinblandade. RR och SM arrangörer, både och eller vilket som. Verkar smart att lägga energi på dialog med dem än en dialog med förare i alla fall. En arrangör är en av få (tyvärr), en förare är en av många (lyckligtvis, men kan få bli fler). Dessutom är arrangärerna oftast dessutom populerade med ett flertal, ja just det förare. Blir rätt många förare utöver förarrepressentanten.
Jag är glada att det finns arrangörer/insatta som har tid att sitta här och fortlöpande ge oss lite av den upparbetade informationen som kanske inte räcker till en pressrelease eftersom vi nu inte orkar ringa själva, iaf inte jag. Och nu när pr kom så visar det sig att den innehåller lite mer än vi redan fått veta.
Vi får fortsätta utmana dem så de släpper lite info genom sina tillrättavisningar eller bara vänta..
Det kostar att få veta nu för tiden.
Men jag skulle vilja säga en sak till dem; lysna lite på oss och ta åt er lite av det vi framför, vi är nog inte ensamma i vår uppfattning! Vill ni ha mer?
Men vad sa Sköld om 2007???????
Mvh, T

Jag är glada att det finns arrangörer/insatta som har tid att sitta här och fortlöpande ge oss lite av den upparbetade informationen som kanske inte räcker till en pressrelease eftersom vi nu inte orkar ringa själva, iaf inte jag. Och nu när pr kom så visar det sig att den innehåller lite mer än vi redan fått veta.
Vi får fortsätta utmana dem så de släpper lite info genom sina tillrättavisningar eller bara vänta..

Men jag skulle vilja säga en sak till dem; lysna lite på oss och ta åt er lite av det vi framför, vi är nog inte ensamma i vår uppfattning! Vill ni ha mer?
Men vad sa Sköld om 2007???????
Mvh, T
Supermoto-rider skrev:jag har varit med här och diskuterat några dagar nu , intressant sida , med många sköna inlägg , bl.a . dina även om jag inte alltid hänger med![]()
har hoppat lite mellan de olika trådarna/sidorna Supermotard < > Roadracing,
B-race 2006 och Supermotard tävlingar 2006 och ser en tråd i det hela som gör att jag tror att jag börjar förstå varför en delvet mer och gärna kommer med pekpinnar till oss andra stollar :kocko utplacerade runt om i Sverige .
tror nästan att de i de flesta fall har samma källa , de vet hela tiden mer än oss andra , de drar alltid bättre slutsatser än oss andra , de berömmer varandra till och från , de håller med varandra en hel del
allt detta är helt ok , men jag tror att debatten om SM 2006 skulle må bättre av om de skrev rakt på sak i stället , och låter debatten gå vidare utan att försöka bromsa upp den även om de hela tiden får info från sin säkra källa ( lätt att tycka med facit ihand )
eller också är jag helt ute och cyklar i mina funderingar , några vet säkert , vill bara säga att detta är inget påhopp mot en del personer , bara ett konstaterande från min sida
men samtidigt blir jag fascinerad av dem , Gustav O , HW , Wheeliegirl och Suprmoto och med deras källa som ett vakande öga här på debatten , hoppas att den säkra källan har påverkats av debatten här
mer inlägg önskas och jag tänker bli kvar här ett tag till
Last edited: