SGM
BTG 8:20
Kung Carlos...såg otäck ut den resan i första, och Biaggi blir farlig i år, om han kan sluta förivra sig, men den risken är 'la liten. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kolla bakdäcket, lite svårt att se i detta klipp men det är löst på fälgen. Lossnade det av smällen i backen eller kan det varit en orsak till vurpan?
Det gör det! Vaket! Men har den inte studsat minst en gång innan man ser att det är löst? Dessutom, är det inte sådana här highsider-situationer som TC:n ska ta hand om?
Yamaha har dragit sig ur WSBK.satt jag oxå och tänkte på. men sen en sak som jag tycker är lite konstigt, att inte en enda Yamaha är med iår![]()
Angående TC:n så beror det ju på om däcket släppte när Checa gasade eller om det tappade fästet pga nedlägget.
Kul race ! Funderar på hur mkt som är orginal på dessa hojarHittar ingen sida där jag kan läsa om hur mkt som de får fippla med ..
Kul race ! Funderar på hur mkt som är orginal på dessa hojarHittar ingen sida där jag kan läsa om hur mkt som de får fippla med ..
dom berättade iaf att suzukis motor kommer från yoshimura, så jag undrar oxå lite hur mycket dom får göra, jag trodde innan att dom bara fick byta avgassystem och mappa.
Jag läste i bike tidning förra året om backlunds gsxr1000, och jag har för mig att det stod att org 185hk, efter 210hk, är det likvärdigt med wsbk hojarna?
Saknar också Robbin! Han ska tydligen åka Bimota i CIV MOTO 2!!! Kul för honom, trist för WSS.Det va bra race idag. Gillar fighten mellan rea o sykes i sista kurvan innan mål i heat2
Sen supersport va kul med. Med saknade harms trodde han skulle va med.
Det spekulerades ju att han skulle till moto2.
Någon som har lite info
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti