Superbike VM Phillip Island

De flesta förare är nog trevliga privat men precis som många andra elitidrottare är de helt annorlunda när matchen/racet börjar.

Hur många gånger har man inte läst att de värsta busarna i tex NHL är som stora nallebjörnar utanför rinken.

EDIT: Och nu finns han på Twitter:
https://twitter.com/#!/maxbiaggi

Last edited:
Såg bägge racen först idag, men fan vad mycket godis racen bjöd på! Speciellt om man håller på flera team och förare.

Kawasaki, favoriten. Alltid älskar märket, sticker ut från dom annars osexiga japanerna. Sedan att Tom Sykes sitter på den ena hojen är ett stort plus. Heja heja! Hoppas fabriken taggar till för GP igen om de lyckas i WSBK i år!

Aprillian, bland det snyggaste som någonsin gjorts. Länge gjort hojar som tilltalar mig rent estetiskt. Kraften från V4an sätter inte bara spår i asfalten utan även i mina nytvättade Björn Borg. Gillar inte Biaggi något speciellt, känner helt enkelt inget för honom. Men helvete vad gubben kan köra hoj.

Melandri, vet inte varför jag diggar honom. Men hoppas han lyckas. Gick oförtjänt dåligt för honom i MGP, först kass i Ducati. Sedan kass på Kawan, sedan vad det bara tack och hej från GP-cirkusen.

Var bara tvungen att skriva av mig, WSBK -12 kommer bli en fest!

”Kraften från V4an” gör att du tömmer tarmen i dina kalsonger?

Okidoki...

:3freak

Blir det roligare läsning om jag måste skriva att den kraftfulla motorn driver bakdäcket via kugghjul och en kedja som i sin tur gör svarta streck i asfalten? Sedan att jag liknar det med att det ibland kan bli bruna spår i kallingarna och man kliat sig i rectum med dåligt torkat rövhål?

Vill du diskutera detta vidare är du välkommen att skicka PM.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul