Sugen på att köra 20/3?

Benke

Hojåkare?!
Gick med
2 Nov 2003
Hoj
Får nöja mig med trampcykel
Tänkte ta en tur runt Ängelholm, Bjäre imorgon söndag 20/3 tillsammans med Magoozi+! Någon/några som är sugna runt 13-tiden?

sugen som fan, men e mitt i ombyggnad av hojen + att jag måste byta däck innan jag ställer på hojen.

e ju så jävla fint väder idag så man smäller av :huvet

wonderwizard skrev:
sugen som fan, men e mitt i ombyggnad av hojen + att jag måste byta däck innan jag ställer på hojen.

e ju så jävla fint väder idag så man smäller av :huvet

Hade du varit av det andra könet hade du säkert fått låna magoozis bönpall :rofl

Min bönpall är reserverad enbart för damer... inga andra;-)

Grymt sugen på morgondagen. Det måste väl finnas några fler som är sugna? Lite lugn runda kring ä-holm o bjäre.
Ett litet pitstop blir nog också inplanerat någonstans.

Hey Benke! Jag kommer inte loss tills klockan 1300. skjut på det en liten timme så ligger jag bättre till. Morsan ska köras till HBG klockan 12.45 ungefär...

Magoozi skrev:
Min bönpall är reserverad enbart för damer... inga andra;-)

Grymt sugen på morgondagen. Det måste väl finnas några fler som är sugna? Lite lugn runda kring ä-holm o bjäre.
Ett litet pitstop blir nog också inplanerat någonstans.

Hey Benke! Jag kommer inte loss tills klockan 1300. skjut på det en liten timme så ligger jag bättre till. Morsan ska köras till HBG klockan 12.45 ungefär...

Klart det blir något stop! Då siktar vi på 1400 istället, kom tidigare om du kan!

Hoppas det sluter upp några fler.... Får definitivt bli allväderstället i morgon. Skinnet blir för kallt.

Henke skrev:
Man måste ha bildbevis, annars har det inte hänt.
Nja vissa delar vill jag helst glömma av den rundan så det va tur vi inte
tog med nån kamera :tummenupp
Var höll herrn själv hus idag när alla andra va så flitiga i verkstan??

Jag kan nog tänka mig att vara med... blev en del körning idag, första gången jag färdas i 250km/h på land på flera månader =) Lyckades även få upp skiten på bakhjulet men blev tvärrädd och avbröt.. hehe

Detta var det bästa väglaget jag någonsin kört i som det var idag :)

http://xyz.pp.se/gallery/2005_ForstaKorning

IMGP0368.thumb.jpg

Magoozi skrev:
Hoppas det sluter upp några fler.... Får definitivt bli allväderstället i morgon. Skinnet blir för kallt.

Haha, vad säger du? Jag körde en timme idag i skinnstället och det var inte ens kallt! Tvättade hojjen vid 5-tiden på eftermiddagen i skuggan. Minus 1 visade tempen. DET var kallt :crash

Zmurfen skrev:
Nja vissa delar vill jag helst glömma av den rundan så det va tur vi inte
tog med nån kamera :tummenupp
Var höll herrn själv hus idag när alla andra va så flitiga i verkstan??

Jaså , vad hände då?

Lilla syrran fyllde år så man va ju tvungen att vara social.
Har ju inte så mycket att mecka med.
Bromslangar och blinkers kvar, och jag har inget av det än.

ThomasN skrev:
Jag kan nog tänka mig att vara med... blev en del körning idag, första gången jag färdas i 250km/h på land på flera månader =) Lyckades även få upp skiten på bakhjulet men blev tvärrädd och avbröt.. hehe

Detta var det bästa väglaget jag någonsin kört i som det var idag :)

http://xyz.pp.se/gallery/2005_ForstaKorning

IMGP0368.thumb.jpg
Industri området i Förslöv. en klassiker :tummenupp

När och var skall vi samlas då? Desto tidigare desto bättre för mig... skall ut och testköra en runda nu. +10 i solen :cool:

ThomasN skrev:
När och var skall vi samlas då? Desto tidigare desto bättre för mig... skall ut och testköra en runda nu. +10 i solen :cool:

Tidigt och tidigt, blir vid 14-tiden. Magoozi skulle till helsingborg och lämna sin mor vid 13 så därför så sent! Runt 14 alltså nere på förslövs industriområde!
Vid intresse ring 070-3142824

Det blev en härlig tur på ... ptja 10 mil kanske? Ganska bra tempo för att vara årets första runda. Faan vad mitt bakdäck slets

(klickbar bild)

Bästa var på slutet när jag var på gång att köra om en polisbil i 200 knyck :) Gissa om man fick stå på bromsen...

Last edited:
Det gick "lite" mer än 50 när ni passerade Grillen i Båstad....eller? :va

Tänk på att folk inte har så bra koll på vad dom gör där, ganska ofta backar folk rakt ut i gatan. :död

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back