Sugen på att köra 20/3?

ThomasN skrev:
Det blev en härlig tur på ... ptja 10 mil kanske? Ganska bra tempo för att vara årets första runda. Faan vad mitt bakdäck slets

(klickbar bild)

Bästa var på slutet när jag var på gång att köra om en polisbil i 200 knyck :) Gissa om man fick stå på bromsen...

Med tanke på hur däcket ser ut,kanske prova att svänga nån gång? :D :tummenupp

thundrace skrev:

Moahahaha :rofl

Det blev faktiskt hela tolv mil, kallt i slutet :tomten

Bifogat

• Liten1.JPG
    Liten1.JPG
    32.3 KB · Visningar: 66
  • Liten2.JPG
    Liten2.JPG
    34.9 KB · Visningar: 56
  • Liten3.JPG
    Liten3.JPG
    36.8 KB · Visningar: 61
Blue skrev:
Det gick "lite" mer än 50 när ni passerade Grillen i Båstad....eller? :va

Tänk på att folk inte har så bra koll på vad dom gör där, ganska ofta backar folk rakt ut i gatan. :död

Njae några 50 var det nog inte, den däringa TomasN är lite väl gasglad på 50-sträckorna... :brinnerup

Blue, du hade väl kunnat stå & flaggat in till kaffe eller nått?
Får ta & hänga med nästa gång så tar vi en tur inom dig...
Längesen man drack ngt gott kaffe som slår ditt :tummenupp

Go tur det blev i dag. Den där thomas n körde som kattsingen, blev nästan lite rädd emellan åt. Jag hade gjort mig bered på lite mer touringtempo, men det gick ändå.

Spirre, förväntar att se dig på hoj om en vecka.

Vad säger ni boys, Upprepa om en vecka?

thundrace skrev:

Det e faktiskt inte jag som har slitit ut däcket så, köpte hojjen i höstas/vintras o har kört typ 140 mil. Nästa däck jag köper nytt nu skall nog slitas som det bör :)

Om det är någon som skänker bort ett bakdäck med lite bättre mönster än mitt så mottages det tacksamt. Behöver inte vara godkänt, bara det inte har börjat tråda sig. Skall köra på det i 4 veckor tills jag skall på semester (där jag skall köpa nytt).

spirre skrev:
Blue, du hade väl kunnat stå & flaggat in till kaffe eller nått?
Får ta & hänga med nästa gång så tar vi en tur inom dig...
Längesen man drack ngt gott kaffe som slår ditt :tummenupp

Om jag hade hunnit ut så hade jag vinkat!

Titta in på en kopp, fast inte förrrän på Torsdag eftermiddag. Jag åker till Polen imorgon och kommker hem Torsdag middag!

Magoozi: klart det får upprepas, dock jobbar jag nästa helg :4skrika så jag får vila skönheten då...

Spirre: trodde vi skulle fått se dig idag? får väll bli någon annan dag...

Blue: ja, ska du inte ut och åka kan du iaf bjuda på kaffe (kaffe o kaka i torekov brakade loss på 54 pikkadoller idag!!!). hälsa mikaela från martinas lillebror :) , hoppas allt är bra med den lilla

Härligt att se att nordborna också vaknat!

Vi blev ett litet gäng idag också, en runda på 10 - 12 mil sådär.

Ang. nästa helg... varför hänger ni inte på oss på långfredagen? Vi kommer att passera ert posörställe på Strandvägen strax efter 10 tiden. Ni behöver ju inte köra hela rundan om ni inte känner för det?

Kolla in tråden i RR forumet! :tummenupp

Bifogat

• 2Samling Sturup.JPG
    2Samling Sturup.JPG
    87.8 KB · Visningar: 56
Benke skrev:
Blue: ja, ska du inte ut och åka kan du iaf bjuda på kaffe (kaffe o kaka i torekov brakade loss på 54 pikkadoller idag!!!). hälsa mikaela från martinas lillebror :) , hoppas allt är bra med den lilla

Mikaela hälsar!

Lilltjejen längtar tills hon får hänga vid staketet och kolla in bågarna som far förbi!

Tuta mindre och stanna mer så kan vi säkert svänga ihop en kopp kaffe! :)

Maverick_ou812 skrev:
Härligt att se att nordborna också vaknat!

Vi blev ett litet gäng idag också, en runda på 10 - 12 mil sådär.

Ang. nästa helg... varför hänger ni inte på oss på långfredagen? Vi kommer att passera ert posörställe på Strandvägen strax efter 10 tiden. Ni behöver ju inte köra hela rundan om ni inte känner för det?

Jag hade gärna hängt på om jag hade haft möjligheten. Dock satte en rasad vattenpump i bilen stop för "öppethusbesöket" på mc-huset i söndags, så om dom har öppet på långfredan ska jag dit!

Annars så är det fortfarande inte omöjligt!

Blue skrev:
Mikaela hälsar!

Lilltjejen längtar tills hon får hänga vid staketet och kolla in bågarna som far förbi!

Tuta mindre och stanna mer så kan vi säkert svänga ihop en kopp kaffe! :)

Sorry :Bugar den där tutningen kanske väckte lilltjejen!? Inte meningen, hade bara för mig att ni bodde ungefär där, meningen var ju lixom o väcka dig! :hihi Vi stannar garanterat till nästa gång!

Maverick_ou812 skrev:

Jag är på om jag bara hinner få tag i ett bakdäck (och om vädret blir hyfsat). Någon som har ett (superslitet går jättebra) 160x60ZR17 så mottages det tacksamt. Skall bara fungera i 1 mån till...

Benke: Svara på PM :fatta!

Hey Benke, tack för turen i dag. Körde ju upp om båstad efter vi hade varit hos anders i stan.

Blue, Det där med kaffe låter utomordentligt nice, jag får hänga med benke när han kör nästa gång, vilket blir ganska snart kan jag tänka mig. Btw, träffade inte jag dig förrra året på cafét på hallandsåsen? Har ett svagt minne av det i alla fall...

ThomasN skrev:
Jag är på om jag bara hinner få tag i ett bakdäck (och om vädret blir hyfsat). Någon som har ett (superslitet går jättebra) 160x60ZR17 så mottages det tacksamt. Skall bara fungera i 1 mån till...

Benke: Svara på PM :fatta!
160 :hihi
lycka till =)
Har samma problem som dig.. it sucks :(

thundrace skrev:
Har rennsport 180-55 om det hjälper...dock inte skrot utan helt ok träningsdäck...

Nu tar vi det lilla lugna. Det är just den storleken vi skall ta det lite lugnt med. :fatta! Verkar vara dags att åka ut till garaget och gömma braha däck. :va :pannkyss

Glenning skrev:
Nu tar vi det lilla lugna. Det är just den storleken vi skall ta det lite lugnt med. :fatta! Verkar vara dags att åka ut till garaget och gömma braha däck. :va :pannkyss

Dem står och gömmer sig jämte alla feteslicks mödrar... :D

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back