Silwer
för******
normalt sett efterfrågas styrdämpare som inte märks av föränn man får ett slag i hjulet.
Stenhårda dämpare tycker de flesta inte alls om.
Stenhårda dämpare tycker de flesta inte alls om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Silwer skrev:normalt sett efterfrågas styrdämpare som inte märks av föränn man får ett slag i hjulet.
Stenhårda dämpare tycker de flesta inte alls om.
Ähhh vem fan kör långsamtMcB skrev:Förutom BENSON. Han tycker det är häftigt att inte kunna svänga i låg fart.

McB skrev:Förutom BENSON. Han tycker det är häftigt att inte kunna svänga i låg fart.
McB skrev:Med tanke på att Yamaha äger Öhlins så lär det inte vara några skitprylar som sitter på hojen.
Mange77 skrev:Ja men bara i Sverige och här tillverkas inga cyklar vad jag vet!!!!
Therudeboy skrev:Du som säljer styrdämparen på Blocket?

BENSON skrev:Jepp....har beställt den nya nu![]()
Zeb_Macahan skrev:vad betalade du? Har hittat öhlinare för under 2700 med harrisfäste i USA..
//jaG
¨BENSON skrev:Jepp....har beställt den nya nu![]()
BENSON skrev:Har inte fått den än......gick loss som en gladiator på hojen på mässan...
och frågade personalen om den skulle vara så.
Gixxer Mike skrev:Så du går ut och gnäller utan ens ha hojen... ha ha ha ha ha
borde kanske provköra hojen innan du gnäller..bara ett tips.
Tekniken går framåt och sitta på mässan och slita i styret är en sak..sen hur den funkar i verkligheten när du väl är ute på gatan..är ju en helt annan sak.
och sen jämföra 1 01:a med en 04:a det är ju 2 olika hojjar.
ha ha ha ha
som om jag skulle jämföra min R1:a 01:a med min gixxer liksom..även jag hade Öhlinare på min 01:a och på min gixxer 03:a har jag orginal..tycker den är lite klen..men den funkar..med tanke på att det är orginal.


R1 wannabe skrev:Låter som om det inte går att köra R1 utan styrdämpare......
Har precis köpt en R1a -00 och ska köra ganska lugnt, iallafall kommer jag aldrig att kunna köra så hårt att jag når hojjens begränsning, behöver jag en styrdämpare iallafall???
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |