C@rro skrev:2562936Naaaaa lite gammal va!!!! eller va säger du jillajävel de börjar lukta rakvatten & sten å standly, ist för wonderbaun & Meduza![]()
HAHAHA........nej nej jag är jjjjjjjjääääte ung

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
C@rro skrev:2562936Naaaaa lite gammal va!!!! eller va säger du jillajävel de börjar lukta rakvatten & sten å standly, ist för wonderbaun & Meduza![]()
Tur att de va gräs när jag vurpa din hojIngel skrev:2569334bra där carro, friskt vågat hälften vunnet![]()
Mjo klara sig gjorde den men me nya skrap märken å x antal bucklorGottis skrev:2569348Ja då va det gjort se det så....hoppas mitt slipon klarade sig iaf![]()
en bakram hittar du hos greven
C@rro skrev:2569355
Mjo klara sig gjorde den men me nya skrap märken å x antal bucklor
*sorry*
mjo bara ta bilden när din bak va sne.... fast den satt iaf kvarFabbe skrev:2569345Grymt! Fortsätter det såhär så är våra hojar kompisar snart =) Kommer du ihåg det där förslaget med hjärtat..
Barbaras träd på baksidan funkar bra för o rikta ramar![]()
Rash skrev:2569245Angående trean (synd att du inte hade det som nr två, då hade jag kunnat skriva angående tvåan), är det bara till att stå på och trixa eller är det även störtbur? Skyddar de hojen om man ramlar?
C@rro skrev:2569996Fy fan idag va de lite mer stelt å ont... men nävens storlek har minskat något
Får se de från den ljusa sidan jag fick ju tolvat för första gången, sen att jag fortsatte hela klockan runt va juh *hmm* riktigt jävla klum.....APSTOLL![]()
Hitta några bilder till så kastar upp dom me!!!!
Men att komentera dom känns lite överflödigt![]()
Har många kollegor som kan, men dem är svårflörtade.C@rro skrev:2572728Nån som vet någon som svetsar i aluminium?
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |