kesokungen
13#
Rasorblade skrev:2570298synd nu när du fått iordning på hojen igen..... men men, pengar är ju bara papper enl. en känd motardprofet....![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rasorblade skrev:2570298synd nu när du fått iordning på hojen igen..... men men, pengar är ju bara papper enl. en känd motardprofet....![]()
kesokungen skrev:2573039Undra vem av oss de kan va
![]()
![]()
C@rro skrev:2572728Nån som vet någon som svetsar i aluminium?
Men jag e jävligt bra på å flörta...Alming skrev:2572879Har många kollegor som kan, men dem är svårflörtade.
Låt säga såhär bakramen är helt separerad från hojjen ...Pysch skrev:2573806Vad är det du behöver få svetsat?
Köp en ny kanske i gjutjärn det håller nogC@rro skrev:2574418Men jag e jävligt bra på å flörta...
Låt säga såhär bakramen är helt separerad från hojjen ...![]()
C@rro skrev:2572728Nån som vet någon som svetsar i aluminium?
C@rro skrev:2574418Men jag e jävligt bra på å flörta...
Låt säga såhär bakramen är helt separerad från hojjen ...![]()
Kapa avLawner skrev:2576181Onödigt att byta den ramen bara att kapa av bakom förarsadeln och butla dit ett hemmabygge i står med 12platta!
men du har ju iofs några dagar på dig innan det är dags att ut och köra igen
MVH Oskar
C@rro skrev:2576736Kapa av![]()
![]()
![]()
Den e helt av vid svetsen vid boxramen på alla 4 fästerna...
Vet ej vad som är tillåtet exakt heller då skiten dessutom skall gå bana i sommar![]()
rockagill skrev:2577141Men hade vi inte bestämt traktorsadel???
Nää tror jag tar och skruvar isär din bögputsade polkagris hoj ist, kan nog finnas lite delar jag kan behöva där.rockagill skrev:2577141Men hade vi inte bestämt traktorsadel???
ÅÅ du dinPysch skrev:2577147För storlekens skull![]()
![]()
C@rro skrev:2576736Kapa av![]()
![]()
![]()
Den e helt av vid svetsen vid boxramen på alla 4 fästerna...
Vet ej vad som är tillåtet exakt heller då skiten dessutom skall gå bana i sommar![]()
C@rro skrev:2578667ÅÅ du dinaha! de va jills arsle du mena
![]()
ÖÖÖÖ JAAAAAAAAArockagill skrev:2580332Va fan menar du med det??? Tycker du jag har så fet häck eller....
Du har pmLawner skrev:2578706skadu köra bana är det inte fel att ha en bakram som slutar efter förarsadeln.
Jag har lite bangrejer till r1an liggandes om är intresserad.
En del kåpor ett kåpgals fotpinnar höger och vänster (avkapade) vänster clipon broms och kopplingsgrepp och en hög däck. Bra pris.
MVH Oskar
Industrisvets i boraas gillar öl så den tas om hand på fre kväll...Alming skrev:2580444C@rro, hör med "Limstift", han verkar kunna TIGga, mm så han kanske kan hjälpa dig med alusvetsen?
Läste hans signatur...
C@rro skrev:2580519ÖÖÖÖ JAAAAAAAAA
Du har pm![]()
C@rro skrev:2580519
men me min tur så e de säkert snöstorm annars står jag där startklar kl 12![]()
Skicka knappen hade jag inte hittat innan jag stängde av datornLawner skrev:2584654Nope =( inget pm i min låda
Huuuur kul e de å få tebax kortet idag å man vakbnar te SNÖSTORM!!Gottis skrev:2584711Du är fan sjukare än va jag trodde![]()
C@rro skrev:2585036Skicka knappen hade jag inte hittat innan jag stängde av datorn
Huuuur kul e de å få tebax kortet idag å man vakbnar te SNÖSTORM!!
hmm kan de va högre makter som tyckte att de va förmycke sopa bakom styret å säkrare att snöa in mig ist![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|