C@rro skrev:2562936Naaaaa lite gammal va!!!! eller va säger du jillajävel de börjar lukta rakvatten & sten å standly, ist för wonderbaun & Meduza![]()
HAHAHA........nej nej jag är jjjjjjjjääääte ung

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
C@rro skrev:2562936Naaaaa lite gammal va!!!! eller va säger du jillajävel de börjar lukta rakvatten & sten å standly, ist för wonderbaun & Meduza![]()

*hmmmm* för "C@rro ska bara" pröva en först o får en annan då chansen?? Nej för det klart att hon ska vurpa rejält o krascha hela hojjen så att man efter mycket om och men tillslut får leda den tillbaks till garaget efter mörkrets inbrott o det är ju en bra bit att traska, men, men...
Har man inte så mycket att göra så skaffar man sig helt enkelt
men nått ska han väl göra annat än att spana på c@rro
Tur att de va gräs när jag vurpa din hojIngel skrev:2569334bra där carro, friskt vågat hälften vunnet![]()
Mjo klara sig gjorde den men me nya skrap märken å x antal bucklorGottis skrev:2569348Ja då va det gjort se det så....hoppas mitt slipon klarade sig iaf![]()
en bakram hittar du hos greven
C@rro skrev:2569355
Mjo klara sig gjorde den men me nya skrap märken å x antal bucklor
*sorry*

mjo bara ta bilden när din bak va sne.... fast den satt iaf kvarFabbe skrev:2569345Grymt! Fortsätter det såhär så är våra hojar kompisar snart =) Kommer du ihåg det där förslaget med hjärtat..
Barbaras träd på baksidan funkar bra för o rikta ramar![]()

Rash skrev:2569245Angående trean (synd att du inte hade det som nr två, då hade jag kunnat skriva angående tvåan), är det bara till att stå på och trixa eller är det även störtbur? Skyddar de hojen om man ramlar?

C@rro skrev:2569996Fy fan idag va de lite mer stelt å ont... men nävens storlek har minskat något
Får se de från den ljusa sidan jag fick ju tolvat för första gången, sen att jag fortsatte hela klockan runt va juh *hmm* riktigt jävla klum.....APSTOLL![]()
Hitta några bilder till så kastar upp dom me!!!!
Men att komentera dom känns lite överflödigt![]()
Har många kollegor som kan, men dem är svårflörtade.C@rro skrev:2572728Nån som vet någon som svetsar i aluminium?
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |