C@rro skrev:2585036Huuuur kul e de å få tebax kortet idag å man vakbnar te SNÖSTORM!!
hmm kan de va högre makter som tyckte att de va förmycke sopa bakom styret å säkrare att snöa in mig ist![]()
Hehe antagligen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
C@rro skrev:2585036Huuuur kul e de å få tebax kortet idag å man vakbnar te SNÖSTORM!!
hmm kan de va högre makter som tyckte att de va förmycke sopa bakom styret å säkrare att snöa in mig ist![]()
ops måste nog rensa lite ....Lawner skrev:2623917Försökte skicka pm men det gick inte! var fullt i din inbox.
Är du fortfarande intreserad av bangrejer till hojen? vill bli av med det snarast.
/Oskar
Missvims skrev:2629709Tja Carro!!
Ni tog väl hem en buckla idag igen med mekandet????
Bilderna höll vad du lovade![]()
![]()
![]()
Ha're najs!!
//Lena o Yoshi
C@rro skrev:2637780Klart vi gjorde damerna skötte sig galant![]()
DEt var en väldigt trevlig helg massa skoj folk ... fast yoshi du fick lite pisk av Tony (fast kanske inte så konstigt)
Skoj å se er igen
Inte bara kramasRash skrev:2638492Jag vill också kramas med Rickard Rydell!![]()
C@rro skrev:2640307Inte bara kramasvart lite pusskalas där me
![]()
fast den biten e du nog inte så sugen på![]()
det var på release fest för Race WTCC game på café opra, så fans nog fler chafförer där som du skulle velat kramas med i mitt ställe![]()
Var han rik?C@rro skrev:2640307Inte bara kramasvart lite pusskalas där me
![]()
fast den biten e du nog inte så sugen på![]()
det var på release fest för Race WTCC game på café opra, så fans nog fler chafförer där som du skulle velat kramas med i mitt ställe![]()
Jazzå du har hittat hit din sopskalleR1 wannabe skrev:2655982Var han rik?![]()
Sopskalle????C@rro skrev:2662223Jazzå du har hittat hit din sopskalle
nja du de vet ja inte jag hade ju förfan 3 19åringar på mitt hotellrum den dan....
hmm sorry de va väl era bitchar jag snodde *gnider händerna på belåtet tantsnuskvis*![]()
R1 wannabe skrev:2663621Sopskalle????
Be nice, annars berättar jag för alla det där om raggsockor och tv-soffan![]()
När det gäller 19åringarna så har jag uppnått den aktningsvärda ålder då jag nöjer mig med att frugan pratar lite snusk i mitt öra.
BTW, bilderna blev riktigt bra![]()
Alla tror jag är en riktig "lejontämjare"![]()
Ha det bäst.
Jocke
Fixar det på tisdag när jag kommer hem.C@rro skrev:2676728maila bilderna då din lille lurk....
Jag vill ju me se![]()
Det går ju inte att skicka bilder när du inte har en mailadress!!!!!maila bilderna då din lille lurk....
Jag vill ju me se![]()
men kötto min mail står ju där!!!!Det går ju inte att skicka bilder när du inte har en mailadress!!!!!
Så jävla populär kan du ju inte vara att du behöver ha hemlig mail, eller har du retat upp Machostuntkillarna så mycket i en annan tråd så du är tvungen till att ha det?????![]()
Jocke
btw när e mc mä'ssan?
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |