Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ville han inte ha ett förstärka sitt försvar mot Ryssland genom att annektera Grönland?Gubb-sur har tydligen bjudit in Putler för att sitta i Gazas nya fredsråd.
Vad kan gå fel där lixom...![]()

Ville han inte ha ett förstärka sitt försvar mot Ryssland genom att annektera Grönland?![]()
Gubb-sur har tydligen bjudit in Putler för att sitta i Gazas nya fredsråd.
fuckface-trump
Eller hans anhängare.Försök inte applicera logik på fuckface-trump
Han har hållt på så där i flera år nu, hittar på massa töntiga namn på ledare han inte gillar. Sjukt barnsligt och tillför noll, ett av många skäl forumet blivit sjukt tråkigt.I denna tråden också? Är det för att argumenten tryter, förståelsen inte kan greppa komplicerad geo-politik, eller är det bara viktigt att höras?
Han har hållt på så där i flera år nu, hittar på massa töntiga namn på ledare han inte gillar. Sjukt barnsligt och tillför noll, ett av många skäl forumet blivit sjukt tråkigt.
Skickat från min SM-A556B via Tapatalk
Trump ser ut att ha bjudit in Lukashenko också. De är väl samma andas barn.Gubb-sur har tydligen bjudit in Putler för att sitta i Gazas nya fredsråd.
En vänlig påminnelse att hålla god ton i tråden.
Det verkar kosta $1B för att få permanent plats i fredsrådet.
Pengarna skall förvaltas av gubb-sur själv (gissar i Qatar där Venezuelas oljepengar ligger).
Om man inte betalar $1B, det finns ingen minimigräns, får man en tidsgräns för sin plats på tre år.
Jag är bara moderator här för att hålla någon sorts lugn i OT-delen. Om jag inte gör ett tillräckligt bra jobb så låter jag gärna andra att ta över.Det vore på sin plats att som ägare och moderatorer bestämma sig för om man vill ha ett forum där diskussioner förs med faktabaserade argument, eller om det är den nuvarande känslobaserade meme- och SVT-upprapningen som är modellen.
Jag är bara moderator här för att hålla någon sorts lugn i OT-delen. Om jag inte gör ett tillräckligt bra jobb så låter jag gärna andra att ta över.

Det är nog det bästa skiftet ändå.Jag är tyvärr i fel tidszon, men jag kan ta nattskiftet![]()

Det är nog det bästa skiftet ändå.![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem