Stora Mellanösterntråden

Eller hans anhängare.

58264a9cf53a82f39e033be72413d1f1.jpg

I denna tråden också? Är det för att argumenten tryter, förståelsen inte kan greppa komplicerad geo-politik, eller är det bara viktigt att höras?
Han har hållt på så där i flera år nu, hittar på massa töntiga namn på ledare han inte gillar. Sjukt barnsligt och tillför noll, ett av många skäl forumet blivit sjukt tråkigt.

Skickat från min SM-A556B via Tapatalk

Han har hållt på så där i flera år nu, hittar på massa töntiga namn på ledare han inte gillar. Sjukt barnsligt och tillför noll, ett av många skäl forumet blivit sjukt tråkigt.

Skickat från min SM-A556B via Tapatalk

Forumet har varit riktigt bra senaste månaderna faktisk, jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det kan bero på....

Det verkar kosta $1B för att få permanent plats i fredsrådet.
Pengarna skall förvaltas av gubb-sur själv (gissar i Qatar där Venezuelas oljepengar ligger).
Om man inte betalar $1B, det finns ingen minimigräns, får man en tidsgräns för sin plats på tre år.

En vänlig påminnelse att hålla god ton i tråden.

Du skämtar? Det är 3-4 individer som tillåtits sänka nivån till en sådan grad att de som tidigare tillfört något till diskussioner lämnat forumet. Detta har pågått i flera år och det är först när någon ger tillbaka med samma medel som något görs.

Det vore på sin plats att som ägare och moderatorer bestämma sig för om man vill ha ett forum där diskussioner förs med faktabaserade argument, eller om det är den nuvarande känslobaserade meme- och SVT-upprapningen som är modellen.

Det verkar kosta $1B för att få permanent plats i fredsrådet.
Pengarna skall förvaltas av gubb-sur själv (gissar i Qatar där Venezuelas oljepengar ligger).
Om man inte betalar $1B, det finns ingen minimigräns, får man en tidsgräns för sin plats på tre år.

Nu har du fel igen lilla dalkullan. Jag stödjer nödvändigtvis inte vad som sker, men killgissningen ovan borde du kunna undvikit om du tagit till dig av tillgänglig information.

Det vore på sin plats att som ägare och moderatorer bestämma sig för om man vill ha ett forum där diskussioner förs med faktabaserade argument, eller om det är den nuvarande känslobaserade meme- och SVT-upprapningen som är modellen.
Jag är bara moderator här för att hålla någon sorts lugn i OT-delen. Om jag inte gör ett tillräckligt bra jobb så låter jag gärna andra att ta över.

Last edited:
*/ ?>
Back