Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Iran har ju haft sina prylar gömda i bergrum och kör ut dem för att skicka iväg en samlad volley av ICBMer, Israel slog väl ut ett tjugotal av de plattformarna i sin initiala attack, men svårt att få allt i ett svep, Iran är ändå rätt stort och tomt.Är ändå lite förvånad att Iran lyckas få iväg så mycket, israelerna brukar vara duktigare på att slå ut alla platser de bedömer som hotfulla
Med tanke på att revolutionen var 1979 så är nog en liknande formuleringSer ut som att Israel har slagit till hårt mot Mehrabad flygbasen i Tehran.
Det är där de iranska F14 Tomcats är stationerade.
Så de kan hända att de numera är permanent pensionerade.
Har Iran F14 undrar du säkert....
Jajamensan, de köpte dem från USA innan revolutionen.
View attachment 516780
Till Atlantic Trident 2025?How to say your going to war without saying it
Flertal av USA tankflyg beger sig österut.
28 i söndags/måndags och 5 till idag
View attachment 516904
View attachment 516903
Vad är illa?Iran måste nog känna av trycket just nu..
Illa är det oavsett.
Men Iran har väll testat gränserna som en en femåring och nånstans tar det stopp.
Hoppas de inte drar något snabbspår nu och fiskar fram kärnvapen, för om någon skulle använda dem så är det Iran.
Skurkstat.
Jag jobbade med en Iranier, och han sa att de flesta där är ganska oreligiösa. Själv var han ateist och den mest liberrala människa jag nånsin träffat. Han berättade om undergroundklubbar och ungdomsexualitet med. Inget piv, men allt annat.Vad är illa?
Detta är inte Irak, detta var en gång ett civiliserat land.
(Med risk för att jag får äta upp det)
Jag känner flera stycken, alltid bra folk.Jag jobbade med en Iranier, och han sa att de flesta där är ganska oreligiösa. Själv var han ateist och den mest liberrala människa jag nånsin träffat. Han berättade om undergroundklubbar och ungdomsexualitet med. Inget piv, men allt annat.
Och hur alla hade en planerad flytrutt när sedlighetspolisen dök upp på festerna.
Så folket i Iran skulle nog gärna slippa det religiösa förtrycket sådär överlag, men det finns en stor mängd religiösa muppar som gärna ser till att alla andra lider med dem.
Vad är piv?Jag jobbade med en Iranier, och han sa att de flesta där är ganska oreligiösa. Själv var han ateist och den mest liberrala människa jag nånsin träffat. Han berättade om undergroundklubbar och ungdomsexualitet med. Inget piv, men allt annat.
Och hur alla hade en planerad flytrutt när sedlighetspolisen dök upp på festerna.
Så folket i Iran skulle nog gärna slippa det religiösa förtrycket sådär överlag, men det finns en stor mängd religiösa muppar som gärna ser till att alla andra lider med dem.
Penis i vagina såklart.Vad är piv?
Är en pivot-tabell en sammanställning om avvikelse från idealtiden (ot=on time)?Penis i vagina såklart.![]()
Fråga till kollektivet:
Är Trump snäll nu när han stöttar Israel att avsluta terrorn i Iran?
Så, det var den tråden det.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT