Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inget distraherar folk som ett nytt krig. Vissa politiker i de nämda länderna behöver just nu så mycket distraktion de kan få.Det ryktas allt mer om läckta planer på en förestående attack mot Iran.
Antingen av Israel, USA eller båda.
Vad tror vi?![]()
USA har ju dragit tillbaka massor av abassadpersonal från kringliggande länder, och kärnsamtalen går väl inte jättebra och Iran har väl hotat med vedergällning igen, i vanlig ordning.Det ryktas allt mer om läckta planer på en förestående attack mot Iran.
Vad tror vi?![]()
TACODet ryktas allt mer om läckta planer på en förestående attack mot Iran.
Vad tror vi?![]()
Ge det lite tid så har han startat ett krig och platsar för priset.Trump är inte direkt överst på min lista av kandidater till fredspriset.
Vad trodde du korven var uppkallad efter..?Tänk att jag inte kände till Commander Salami tidigare!
Undrar när Iran kom så långt med sitt, sedan i natt nedlagda, program.Trump är inte direkt överst på min lista av kandidater till fredspriset.
Nu kanske man inte längre höjer på ögonbrynen så mycket . Ryska politiker och tyckare har ju velat använda kärnvapen sen 2 år tillbaka i Ukraina och ännu inte gjort det.
View attachment 516736
Iran har inga fungerande kärnvapen eller kärnvapenbärare, om inte deras kompis puttler har skickat några av dom han har (som också är tveksamma om dom fungerar i dagsläget, senaste provsprängningen var 35 år sedan av Sovjetunionen)
Däremot har dom anrikat uran till 60%, en bit ifrån "weapons grade" som man brukar ange som 90%, och där är dom inte än.
Därför var det så bra att slå mot anrikningsanläggningen om man ville förhindra att dom blir klara
Hm ..Jätte högnivå precis som du!Hur vet du hur långt Iran kommit?
Jag har träffat Iranska ingenjörer och dom håller hög nivå.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |