Stora Mellanösterntråden

När till och med Märta Stenevi är i bättre takt med tiden borde man dra öronen åt sig, men nej. 😄

Gemensamt planerat och utfört hedersmord på syster/dotter?

- Nä Nä, I give you samebyn!

View attachment 509674
Läste en del om detta när det hände då jag bor inte så många mil därifrån. Minns jag inte helt fel så var det typ Afghanistan hon kom ifrån och hade haft skyddat boende men återvände till familjen igen. Dom hade även tänt eld på kroppen och försökt elda upp henne.

Lessebo är hårt drabbat av det nya Sverige då det socialdemokratiska styret tyckte det var en bra idé att fylla upp alla tomma lägenheter med asylsökande.

Läste en del om detta när det hände då jag bor inte så många mil därifrån. Minns jag inte helt fel så var det typ Afghanistan hon kom ifrån och hade haft skyddat boende men återvände till familjen igen. Dom hade även tänt eld på kroppen och försökt elda upp henne.

Lessebo är hårt drabbat av det nya Sverige då det socialdemokratiska styret tyckte det var en bra idé att fylla upp alla tomma lägenheter med asylsökande.
Det är helt standard förfarande inom alla samhällsklasser från Mellanöstern och alla som har öppnat en tidning efter 21/1-2002 borde veta exakt vad detta är.

Fatta hånet att börja jämföra med samebyarna.

Finns ju även många sadistiska inslag i denna 100% importerade kultur. Minns afghanska oljan tex, finns nog någon populärkulturell radiodokumentär om just den. Eller egentligen finns det så många sjuka fall att det är bara att titta bort, man blir för deprimerad av eländet och exakt ingen i väst kommer rå på dessa traditioner.

Åtta stycken ur gisslan som skulle frisläppas är döda. RIP.
Var inte annat att vänta från Hamas tyvärr.

25 skall vara kvar i livet. Hoppas verkligen det stämmer.

Åtta stycken ur gisslan som skulle frisläppas är döda. RIP.
Var inte annat att vänta från Hamas tyvärr.

25 skall vara kvar i livet. Hoppas verkligen det stämmer.
Förklara, kom man först överens om namnen på levande gisslan med Hamas, och sedan levererade Hamas lik ?

Förklara, kom man först överens om namnen på levande gisslan med Hamas, och sedan levererade Hamas lik ?
Man har en lista på namn sedan terroristatacken och man vill ha hem alla från den.
Sean har nog Hamas försökt få det att se ut som flera i gisslan lever eftersom det är deras enda "förhandlingsbricka".
Föga förvånande visar det sig att färre är i livet hos dessa terrorister än man trott/hoppats.
Jag är glad att det är några i livet vilket jag hade låga förhoppningar om.

Mycket intressant, det temporära styret i Syrien begär även al-Assad utlämnad.

Givetvis kommer Putin att vägra, då det är den enda hållhaken han har på andra diktatorer.

Mvh

Mer om Syrien, ett politiskt anslag framåt. Försiktigt positiv kan man nog tillåta sig vara även om verkligen allt kan hända i Mellanöstern…

Ett ryskt sammanbrott under 2025 så blir världen plötsligt en bättre plats att bo i.

Mvh

Man har en lista på namn sedan terroristatacken och man vill ha hem alla från den.
Sean har nog Hamas försökt få det att se ut som flera i gisslan lever eftersom det är deras enda "förhandlingsbricka".
Föga förvånande visar det sig att färre är i livet hos dessa terrorister än man trott/hoppats.
Jag är glad att det är några i livet vilket jag hade låga förhoppningar om.
Verkar en rimlig analys

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing