Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror tyvärr inte resten av världen berörs, de tycker Israel har sig själva att skylla.Hamas skickar raketer från Rafah mot Tel Aviv och visar världen att Israel inte kan avsluta innan alla terrorister är borta.
Som i princip allt annat bistånd.Dags att sluta med nödhjälp till ett folkslag som inte kan bli självförsörjande på typ 50 år. Det enda de har gjort är att köpa vapen och tillverkat bomber och raketer. Terrorstinier!
Det är som vanligt med det här folket. Att något är korrekt har ingen som helst relevans, det är Meddelandet och Känslor som gäller.Och de som har "fel" åsikter kan räkna med vandalism.
![]()
Israel-Palestinaforskarens kontor vandaliserat – inne på Linnéuniversitetet
Mellanöstern-kännaren och statsvetaren Anders Persson kontor på Linnéuniversitetet i Växjö vandaliserades under helgen. – Fruktansvärt det som hänt, säger han till SVT.www.svt.se
Såklart. Folk med fel åsikt är fruktansvärt provocerande, det måste vi faktiskt förstå och respektera.Och de som har "fel" åsikter kan räkna med vandalism.
![]()
Israel-Palestinaforskarens kontor vandaliserat – inne på Linnéuniversitetet
Mellanöstern-kännaren och statsvetaren Anders Persson kontor på Linnéuniversitetet i Växjö vandaliserades under helgen. – Fruktansvärt det som hänt, säger han till SVT.www.svt.se
Det här är för korkat för att vara på riktigt. Jag sniffar en konspiration... De informella ledarna i dessa tältläger, är det månne så att de går att koppla till Ryssland eller möjligen Iran?

Jag får egentligen inte säga det, men jag får lite drygt USD75 för varje lång raljerande post om folkets fiender.Den svenska trollfabriken jobbar på högvarv på Sporthoj ser man. Hur mycket pengar får ni från CIA egentligen? NOLL empati för palestinierna säger en hel del…..![]()
Tyvärr får jag inget från CIA, har du god erfarenhet av att få bidrag från utländsk säkerhetstjänst?Den svenska trollfabriken jobbar på högvarv på Sporthoj ser man. Hur mycket pengar får ni från CIA egentligen? NOLL empati för palestinierna säger en hel del…..![]()
Tyvärr får jag inget från CIA, har du god erfarenhet av att få bidrag från utländsk säkerhetstjänst?
Vad tycker du om att Ryssland vill flytta sin gräns i finska viken?
Jäkla konstigt sätt att hålla avstånd mellan sig själva och närmsta NATO-land...Vad tycker du om att Ryssland vill flytta sin gräns i finska viken?
Tältprotesterna sprider sej.
![]()
Tältprotest på Linnéuniversitetet mot Gazakriget: ”Vill att de tar ställning”
Under måndagen började tält resas på universitetsområdet i Växjö. Det är studenter som hakat på vågen av studentprotester mot Israels krig mot Hamas i Gaza – med krav på ställningstagande från Linnéuniversitetet. Men rektorn vägrar att ta ställning, med hänvisning till att universitetet är en...www.svt.se
Be en polare som har en stor romsk familj att leta reda på nån släkting som kan vara behjälplig.Kanske man lite symboliskt skulle kunna skjuta lite fyrverkeriraketer mot dessa tältläger.
Nu handlade om studenter som olovligen kampade i universitetsområden och sprang upp och vandaliserade kontor som tillhörde oliktänkande. I Lund har de för övrigt sprungit in maskerade och avbrutit ett kommunalt möte som handlade om... studentbostäder.NOLL empati för palestinierna säger en hel del…..![]()
Jo det har de:Vilka har hävdat det? Inte ryssarna i alla fall.
Tillbaka till Mellanöstern/Israel/Palestina kanske?
Vad tycker dom om USA’s groteska stöd till Israel genom åren? Stödet till fortsatt annektering av mark på Västbanken etc….?
jordens konstigaste hörn tex Rosengård, Örebro eller Husby
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller