Stora Mellanösterntråden

Hamas skickar raketer från Rafah mot Tel Aviv och visar världen att Israel inte kan avsluta innan alla terrorister är borta.
Tror tyvärr inte resten av världen berörs, de tycker Israel har sig själva att skylla.

Vad var det våra norska grannar gjorde i veckan? 🙄

Dags att sluta med nödhjälp till ett folkslag som inte kan bli självförsörjande på typ 50 år. Det enda de har gjort är att köpa vapen och tillverkat bomber och raketer. Terrorstinier!

Tältprotesterna sprider sej.

Och de som har "fel" åsikter kan räkna med vandalism.

Det är som vanligt med det här folket. Att något är korrekt har ingen som helst relevans, det är Meddelandet och Känslor som gäller.

Det här är för korkat för att vara på riktigt. Jag sniffar en konspiration... De informella ledarna i dessa tältläger, är det månne så att de går att koppla till Ryssland eller möjligen Iran?

Det här är för korkat för att vara på riktigt. Jag sniffar en konspiration... De informella ledarna i dessa tältläger, är det månne så att de går att koppla till Ryssland eller möjligen Iran?

Den svenska trollfabriken jobbar på högvarv på Sporthoj ser man. Hur mycket pengar får ni från CIA egentligen? NOLL empati för palestinierna säger en hel del…..

Den svenska trollfabriken jobbar på högvarv på Sporthoj ser man. Hur mycket pengar får ni från CIA egentligen? NOLL empati för palestinierna säger en hel del…..
Jag får egentligen inte säga det, men jag får lite drygt USD75 för varje lång raljerande post om folkets fiender.

Tyvärr får jag inget från CIA, har du god erfarenhet av att få bidrag från utländsk säkerhetstjänst?

Vad tycker du om att Ryssland vill flytta sin gräns i finska viken?

Tyvärr får jag inget från CIA, har du god erfarenhet av att få bidrag från utländsk säkerhetstjänst?

Vad tycker du om att Ryssland vill flytta sin gräns i finska viken?

Vilka har hävdat det? Inte ryssarna i alla fall.

Tillbaka till Mellanöstern/Israel/Palestina kanske?

Vad tycker dom om USA’s groteska stöd till Israel genom åren? Stödet till fortsatt annektering av mark på Västbanken etc….?

Tältprotesterna sprider sej.

Kanske man lite symboliskt skulle kunna skjuta lite fyrverkeriraketer mot dessa tältläger.

NOLL empati för palestinierna säger en hel del…..
Nu handlade om studenter som olovligen kampade i universitetsområden och sprang upp och vandaliserade kontor som tillhörde oliktänkande. I Lund har de för övrigt sprungit in maskerade och avbrutit ett kommunalt möte som handlade om... studentbostäder.

Få människor har nog sympatier för dessa bortskämda slynglar.

Sympati för vanliga palestinier, speciellt de som vill leva sitt liv utan att krossa den israeliska staten, är nog större men om felet för deras lidande är att majoriteten valde en regim som ville krossa den israeliska staten eller att det är för att den israeliska staten ogillar att bli krossad och därför sätter hårt mot hårt när sagda palestinska regim begår massmord av mestadels israeliska medborgare inne på israelisk mark är väl mer än öppen fråga. Konstig nog.

Last edited:
Vilka har hävdat det? Inte ryssarna i alla fall.

Tillbaka till Mellanöstern/Israel/Palestina kanske?

Vad tycker dom om USA’s groteska stöd till Israel genom åren? Stödet till fortsatt annektering av mark på Västbanken etc….?
Jo det har de:

Vad är din fråga om USA, vilka dom?

jordens konstigaste hörn tex Rosengård, Örebro eller Husby

Hahahaha!!! 😅😅😂😂😂🤣😁😆😆😆

I min klass i gymnasiet, 1998, hade vi en kille från Palestina och en tjej från Israel. Under en lektion i samhällskunskap så började tjejen prata om samhällsskiktet i Israel. Då blev killen helt tokig och svor om att alla från Israel förtjänade att dö och Israel är inget riktigt land. Tjejen började gråta och killen fick gå ut från lektionssalen(man fick kasta ut elever på den tiden).

Han var 16 år och var uppvuxen i Sverige. Hatet har han hemifrån och det går i arv generation efter generation.
Just då tänkte jag att det vore enklast att damma av alla kärnvapen man haft på hyllan sen 50-talet och utplåna Palestina för gott.
Idag visar det sig att det nog faktiskt är den enda slutgiltiga lösningen.
Skulle det sen visa sig att det inte alls var särskilt bra, ja men be då om ursäkt i FN-salen och säg att det var knappast oprovocerat.

*/ ?>
Nyheter
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage