Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Det var kallt, och hojen var trött. nu är jag hemma :)

En "trevlig" start på säsongen att bli inmatad i klump i en improviserad poliskontroll också. Skönt att ingen fick någon påföljd.

Tack för dagens sväng. Börja så där med regn och blåljus, men sluta med strålande sol och frusna fingrar :tummenupp

DSC00634.JPG
DSC00635.JPG
DSC00636.JPG

Det var mig ni mötte vid "kornhallskorsningen". Kände igen daytonan och den vita triplen. Hade jag inte haft sån hemlängtan pga stelfrusna fingrar hade jag vänt och hakat på. Får bli nästa gång istället. Vart stötte ni på bengen förresten?

Det var mig ni mötte vid "kornhallskorsningen". Kände igen daytonan och den vita triplen. Hade jag inte haft sån hemlängtan pga stelfrusna fingrar hade jag vänt och hakat på. Får bli nästa gång istället. Vart stötte ni på bengen förresten?

jepp de var vi, bengen stoppa oss 5 min efter vi hade lämnat gp.,

Mötte er vid Korsningen söder om Kungälvs fästning. Jag åkte på min svarta Dominator. Skulle köra över Jordfallsbron. Det blev en tur via Tjuvkil och Kode, innan jag vände tillbaka mot Gbg.

Morn,
Vädret ser fortfarande sådär ut men blir det bättre under dagen så ska jag ut en sväng. Har ju dock en hel del tråkig inkörning att göra...

Morn,
Vädret ser fortfarande sådär ut men blir det bättre under dagen så ska jag ut en sväng. Har ju dock en hel del tråkig inkörning att göra...

Ähh, icke fisköra in den!
Det börjar torka upp vid mig nu, så runt 14 tiden lär det nog vara tillräckligt torrt för att ta en sväng :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back