Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Vad säger folk? Lite halvtunga moln på himlen men ser inte ut som regn-moln tror jag.

Fortfarande tunga moln men ja kör på. Skall möta upp Bosse en snabbis innan så jag drar mig nu. Slå en signal om det händer något eller så. Ses 12 :)
0733-671245

Ser iofs lite mörkt ut på himlen men enligt DMI verkar det inte vara något regn att tala om i västsverige. Ses på GP.

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/radar.htm

EDIT:
Fimparn: Inte för att jag inte tror på det du säger då, men det verkar inte vara några större regnmängder på gång i alla fall. :)

Ser iofs lite mörkt ut på himlen men enligt DMI verkar det inte vara något regn att tala om i västsverige. Ses på GP.

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/radar.htm

EDIT:
Fimparn: Inte för att jag inte tror på det du säger då, men det verkar inte vara några större regnmängder på gång i alla fall. :)

låter bra.kom inte mycket här men tillräckligt för att vägen skulle bli blöt-

Om det är fler än jag som absolut inte hinner till 12:00 så kör jag gärna ut ca: 13
Och om ngn i "första" ser detta SMS/ring gärna in era hållplatser så försöker jag/vi möta upp!!

0705-36 33 02

Kom en regnskur här i Kärra precis när jag rullat ut hojen.Ser lite mörkt ut på himlen så jag struntar i å köra idag.Hoppas ni får en trevlig tur ni som åker idag.

Piss i skithålet vad jag hatar regn när jag a) kör motorcykel eller b) just har fixat en snygg frilla.

Och så kommer solen fram lagom tills man hade tvättat av hojen efter regnturen :mad:
Hoppas ni som åkte norrut får det fint, såg ut som de va blå himmel och sol där :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti