Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Det var kallt, och hojen var trött. nu är jag hemma :)

En "trevlig" start på säsongen att bli inmatad i klump i en improviserad poliskontroll också. Skönt att ingen fick någon påföljd.

Tack för dagens sväng. Börja så där med regn och blåljus, men sluta med strålande sol och frusna fingrar :tummenupp

DSC00634.JPG
DSC00635.JPG
DSC00636.JPG

Det var mig ni mötte vid "kornhallskorsningen". Kände igen daytonan och den vita triplen. Hade jag inte haft sån hemlängtan pga stelfrusna fingrar hade jag vänt och hakat på. Får bli nästa gång istället. Vart stötte ni på bengen förresten?

Det var mig ni mötte vid "kornhallskorsningen". Kände igen daytonan och den vita triplen. Hade jag inte haft sån hemlängtan pga stelfrusna fingrar hade jag vänt och hakat på. Får bli nästa gång istället. Vart stötte ni på bengen förresten?

jepp de var vi, bengen stoppa oss 5 min efter vi hade lämnat gp.,

Mötte er vid Korsningen söder om Kungälvs fästning. Jag åkte på min svarta Dominator. Skulle köra över Jordfallsbron. Det blev en tur via Tjuvkil och Kode, innan jag vände tillbaka mot Gbg.

Morn,
Vädret ser fortfarande sådär ut men blir det bättre under dagen så ska jag ut en sväng. Har ju dock en hel del tråkig inkörning att göra...

Morn,
Vädret ser fortfarande sådär ut men blir det bättre under dagen så ska jag ut en sväng. Har ju dock en hel del tråkig inkörning att göra...

Ähh, icke fisköra in den!
Det börjar torka upp vid mig nu, så runt 14 tiden lär det nog vara tillräckligt torrt för att ta en sväng :tummenupp

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing