Stjärnbilder på kroppen, why?

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Hoj
Ny till våren
Google gav mig inget vettigt svar, SH kanske gör?

MikkE skrev:
2653071 Snackar vi tatueringar eller?

Jag har lilla björn a.k.a karlavagnen på kroppen av födelsemärken. Har även tre märken som jag skulle tro ska symbolisera de tre vise männen.

Frågan är alltså hur det kommer sig att stjärnbilder finns avbildade på kroppen.

Träffade en tjej för några år sedan som också hade likadana födelsemärken som jag alltså samma stjärnbilder.

jimmy123 skrev:
2653562 Jag tror det har något med Christer Fuglesang att göra.

tror jag också, nån form av konspration. Akta så dom inte kommr och tar dej, the others!

We are watching you!

har du 20 fördelsemärken på kroppen så kollar du på dom som bildar ett mönster..
skulle jag rita ett streck mellan alla mina skulle jag inte se klok ut.. :)

Hur svårt ska det vara att svara seriöst på en fråga?

blizzer skrev:
2653698 beror nog på frågan isig :tummenupp

Frågan var ju seriös. Dock verkar det inte finnas något seriöst svar någonstans. Timmar av googlande ger inget alls. Kanske vanskapt. :rolleyes: :D

Tycker det låter otroligt intressant! Kan du ta några foton på dem så tror jag du kan få vettigare svar. Just nu tvivlar nog de flesta på det du säger. Även jag! =) Vill SE BEVIS FÖRST!

ozeo skrev:
2653588 har du 20 fördelsemärken på kroppen så kollar du på dom som bildar ett mönster..
skulle jag rita ett streck mellan alla mina skulle jag inte se klok ut.. :)
Inte jag heller, skulle bli så jävulskt långa streck..

Jag lyckas inte ta några bra kort. Lilla björn sitter iallafall från överarm till bröstet och därför omöjlig för mig att fota. :(

Här är iallafall dom tre prickarna.

Bifogat

• PICT0623.JPG
    PICT0623.JPG
    6.8 KB · Visningar: 80
Ljusbruna prickar kan vara vad som helst. Ser inte ut som en liten björn utan mer som nåt du kan duscha bort.

Människans hjärna vill se mönster. Därför så gör den det. Kan man se Jungfru Maria på en "grilled cheese sandwich" så kan man säkert hitta stjärnbilder på sin egen kropp bara man letar tillräckligt hårt.

Ingen som har en finne som ser ut som Sune Mangs?

*/ ?>
Back