Stjärnbilder på kroppen, why?

AndreasNo skrev:
2653815 haha, man har en miljon prickar över kroppen, 3 st råkar ligga så de nästan ser ut som en jävla stjärnbild... jisses!!...

Nu råkar det ju inte bara vara 3 st. Utan fler, och klart som fan att man blir fundersam över hur det kan finnas på födelsemärken på kroppen som är exakt som vissa stjärnbilder.

Ten-0 skrev:
2653892 Nu råkar det ju inte bara vara 3 st. Utan fler, och klart som fan att man blir fundersam över hur det kan finnas på födelsemärken på kroppen som är exakt som vissa stjärnbilder.

Som sagt, miljoner prickar, miljoner människor, miljoner stjärnor, sannolikheten att dem ska ligga i liknande position är typ jääättestor!...

Ägna lite mindre tid framför spegeln o leta stjärnbilder o gå ut o kika på dem riktiga stjärnorna istället o dröm om Fågelsång...

Jag har polstjärnan mellan skinkorna!!! :arsele

Har du snackat med Vesa än?`

Om du har 3 prickar som bildar en triangel på triceps och det är en onsdag, ojämn vecka, om du har en röd bil med rost i framskärmar och det snöar lätt, så har du lycka i spel.

:tummenupp

Ten-0 skrev:
2653696 Hur svårt ska det vara att svara seriöst på en fråga?
Vilken seriös fråga? Menar du din fråga, där du begär att få veta varför någon/något placerat tre födelsemärken på din kropp i ett särskilt mönster?

Jag tror att det är Xenu som gjort det, prickarna är nog bara några nedrans Body Thetans som klamrat sig fast på din kropp. Ta kontakt med Scientologikyrkan så kan dom nog fixa dig.

Nu har jag inte läst hela tråden... men har du provat borra!?

Ten-0 skrev:
2653749 Jag lyckas inte ta några bra kort. Lilla björn sitter iallafall från överarm till bröstet och därför omöjlig för mig att fota. :(

Här är iallafall dom tre prickarna.

tack det räcker....:D allvarligt talat, tror du fullaste allvar att det INTE rör sig om en ren slump att du har födelsemärken vars placering DU tolkar som en stjärnbild? :va :va

SuperMicke skrev:
2655299 Jag har en behåring på överläppen. Det ser precis ut som en begynnande mustasch. Vad kan det bero på?:va

Jag har likadant, fast i handflatan, den vet jag å andra sidan varför den kom dit. :näsblod

*/ ?>
Back