Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Batteri kapaciteten duger inte om du vill åka Stångebroslaget,Ränneslätt och GGNAlltså vad är problemet med Stark Varg nu då? Är de dåliga?
Mvh
Batteri kapaciteten duger inte om du vill åka Stångebroslaget,Ränneslätt och GGN
Så enduro är uteslutet
Eddie Karlsson åkte förvisso GGN 5 varv och fyra depå stopp som var långa
Vad det gäller fjädring och allmän körupplevelse vet jag inget om har inte provkört beroende på det jag skrivit ovan
Allt nytt är skit det vet du välDet verkar ju ändå som att de vid första försöket gjort en rätt hyfsad hoj, vars enda nackdel (?) är att den går på batteri. Är inte det ganska bra?
Det spelar ingen roll om hojen kostar 5,000 kronor och har en räckvidd på 100 mil per laddning, de som klagat i denna tråd skulle bara klaga på nåt annat istället.Det största felet är att de konstant påstår saker som inte stämmer. Sälj dem som de leksaker som de är.Ja, jo. Batterikapaciteten är vad den är än så länge men varför är den dålig? Vem kör en timme motorväg med en sådan hoj?
Det verkar ju ändå som att de vid första försöket gjort en rätt hyfsad hoj, vars enda nackdel (?) är att den går på batteri. Är inte det ganska bra?
Mvh
Det största felet är att de konstant påstår saker som inte stämmer. Sälj dem som de leksaker som de är.
Alltså vad är problemet med Stark Varg nu då? Är de dåliga?
Mvh
Alltså vad är problemet med Stark Varg nu då? Är de dåliga?
Jäklar vad ni är negativa!
Har ni kört någon varg själva?
Har en kompis som körde vargen på Gotland
Han körde 1varv, -fikade och laddade till 70%
Körde att varv till,-fikade och laddade tills det var 5 min kvar innan varvningen stängde och körde ett varv till.
Det kanske inte den optimala hojen för långlopp som är anpassade för fossilbränsle, men det är en potent enduro hoj![]()

Men , har du någon egen erfarenhet av vargen?Potent endurohoj?
Det du beskriver låter som en perfekt fiskemoppe och inte den racingmaskin den marknadsförts som.
Glömde han att elbilsbajsa, eller gäller det bara om man kör elbil?Jäklar vad ni är negativa!
Har ni kört någon varg själva?
Har en kompis som körde vargen på Gotland
Han körde 1varv, -fikade och laddade till 70%
Körde att varv till,-fikade och laddade tills det var 5 min kvar innan varvningen stängde och körde ett varv till.
Det kanske inte den optimala hojen för långlopp som är anpassade för fossilbränsle, men det är en potent enduro hoj![]()
Är det 75:e placeringen på GGN du tänker på?Men , har du någon egen erfarenhet av vargen?
Den duger till betydligt mer än att bara vara en ”fiskemoppe”
Eddie Karlsson klarar sig ganska bra på sin varg
El motorcyklar är en ganska ny produkt, det vore märkligt om den redan var färdigutvecklad![]()
Ja, vad är problemet? Hojen med mer prestanda än de bränsledrivna hojarna och 6 timmar körtid i enduro, dom visade verkligen var skåpet ska stå på Gotland nyss...
Eller hur lång tid körde dom egentligen mellan laddningarna? Kanske inte riktigt 6 timmar och inte utmanade dom de riktiga hojarna heller.
Kanske lite väl oseriös marknadsföring kan jag ju tycka.
Vad gäller Eddie har det gått bra i extrem enduroMen , har du någon egen erfarenhet av vargen?
El motorcyklar är en ganska ny produkt, det vore märkligt om den redan var färdigutvecklad![]()
Men , har du någon egen erfarenhet av vargen?
Vad gäller Eddie har det gått bra i extrem enduro
Men GGN visade väl på Vargens svaghet han blev 75a. Om det är bra för en förare som har kapacitet för topp 10-15 vet jag inte
Om dom ladda batteri eller bytte på varje varv vet jag inte men det var långa depå stopp.
Ja det är den stora nackdelen för min del att hojen inte levereras med extra batteri samt att det ska gå fort att byta det självEddie stannade och bytte batteri 2-3 gånger vi diskuterade det här i någon tråd lite efter tävlingen. Han hade meckar som gjorde det jobbet imponerande snabbt. Jag tror inte att någon av oss kan byta så snabbt om vi ens vill köpa ett extra batteri och därmed landa på ett pris närmare 200kkr inkl hoj.
Själv har jag aldrig haft med någon mek när jag tävlade.
Troligen har dom tränat och trimmat in batteribytet ordentligt mycket. Ungefär som en enduroförare som skiftar däck på några minuter, eller meckarna som tankar och byter däck i F1.
Enduroreglementet brukar inte tillåta byta av hoj så det alternativet är nog uteslutet.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |