Well spotted!Hoppas de svetsar på lite till på bakramen innan han får sin hoj
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Well spotted!Hoppas de svetsar på lite till på bakramen innan han får sin hoj
![]()
Ryktas om att en varg var inblandad i helgens olycka i Piteå
Det är väl bara en Varg levererad i hela världen ännu så knappast troligt va?
Jag gissar på att det är någon annan elhoj, kanske en KTM.
Kom igen nuDet är väl bara en Varg levererad i hela världen ännu så knappast troligt va?
Jag gissar på att det är någon annan elhoj, kanske en KTM.
Kom igen nu![]()
Det är väl bara en Varg levererad i hela världen ännu så knappast troligt va?
Jag gissar på att det är någon annan elhoj, kanske en KTM.
När media skriver cross så kan det lika gärna vara en Afrika twin, men eftersom ryktet säger el och cross så gissar jag alltså på KTM eller Alta, men det kan ju lika gärna vara en BukCake.
Läser inte media. Jag har hört det från folk som känner den förolyckadeDet är väl bara en Varg levererad i hela världen ännu så knappast troligt va?
Jag gissar på att det är någon annan elhoj, kanske en KTM.
När media skriver cross så kan det lika gärna vara en Afrika twin, men eftersom ryktet säger el och cross så gissar jag alltså på KTM eller Alta, men det kan ju lika gärna vara en BukCake.
Jag tycker det verkar som det blandas in skämt rörande vårat egna fyrfota rovdjur, Vargen, i det inlägget du svarade påVad menar du? Har dom kommit ut till handlare nu utan att det regnat youtubelänkar på nätet? Och en massa andra nyhetsinslag som berättar det?
Jag har också hört från en bekant till han som bor i Piteå att det skulle vara en Stark Varg , att han var nån slags ambassdör och hade fått låna en demo-maskinLäser inte media. Jag har hört det från folk som känner den förolyckade
Nej det är ju helt orimligt att det skulle vara en Varg då.Man blir inte klokare av att läsa på flashback
![]()
Piteå: Man i 35-årsåldern död i crossolycka (2023-05-13)
Sidan 6-Piteå: Man i 35-årsåldern död i crossolycka (2023-05-13) Olyckor och katastroferwww.flashback.org
Han skulle alltså ha festat på krogen och dit han haft en lånad demohoj en hoj, en crosshoj som saknar lysen och inte får köras på väg. Dessutom en förseriemaskin av nåt som ännu inte finns i produktion? En hoj som alltså verkligen inte får komma bort trots att han rimligen har tillgång till massor av andra maskiner?
Nej jag tror några har gjort omelett av en fjäder från en talgoxe. Men det finns säkert spår av sanning som dom sedan fantiserat vidare runt.
Nej det är ju helt orimligt att det skulle vara en Varg då.
Folk verkar ändå hyfsat säkra på att det var en ”cross” och eldriven. Vad finns att välja på? Den lilla KTMen, Cake, vad mer? Den enda vägreggade är väl KTM?
Hörde att han varit på havsbadet och på väg hem därifrån, inte från stan alltså, men har ingen aning hur mycket som stämmer av detOm han nu är ambassadör för Varg kanske det fanns en sån hoj på hans firma. Det kan ju räcka för att det sen ska blivit en sanning att han kört just den.
Jag vill inte spekulera men med de ingredienser som presenterats på flashback så finns det ju nästan oändligt många kombinationer till vad som faktiskt hänt.
Enligt flashback skulle han ha kört in i en vägskylt här som anger avsmalnande väg.
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
Men om han var på väg hem så betyder det att han skulle ha alltså ha kört in i en skylt på vänster sida om vägen?
Från andra hållet skulle det kunna kännas rimligt om han utan lyse kört på sidan av vägen som ett moppefucko men kl 3 på morgonen är det ljust i Piteå och Tim som bor i området och borde kunna gatan som sin egen ficka.
Nej, det enda jag kan urskilja är att det är en väldans massa konstiga rykten om den här olyckan vilka mer eller mindre samtliga känns svåra att placera in. Pusselbitarna passar inte riktigt ihop för mig. Nåt är säkert sant men
Hörde att han varit på havsbadet och på väg hem därifrån, inte från stan alltså, men har ingen aning hur mycket som stämmer av det
Jag tror Du tänker på Zero FX - kul maskin som går att sprätta grus med. Men någon cross är det som sagt inte.Vad heter det andra märket som gör vägreggade hojar? Från Kalifornien. Det märket har väl nån motardmodell?
Går Du en korsning bort från Din bild finns både avsmalning och stolpe - det stämmer med vad jag hörde i morse av en man som bor i Hortlax.Om han nu är ambassadör för Varg kanske det fanns en sån hoj på hans firma. Det kan ju räcka för att det sen ska blivit en sanning att han kört just den.
Jag vill inte spekulera men med de ingredienser som presenterats på flashback så finns det ju nästan oändligt många kombinationer till vad som faktiskt hänt.
Enligt flashback skulle han ha kört in i en vägskylt här som anger avsmalnande väg.
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
Men om han var på väg hem så betyder det att han skulle ha alltså ha kört in i en skylt på vänster sida om vägen?
Från andra hållet skulle det kunna kännas rimligt om han utan lyse kört på sidan av vägen som ett moppefucko men kl 3 på morgonen är det ljust i Piteå och Tim som bor i området och borde kunna gatan som sin egen ficka.
Nej, det enda jag kan urskilja är att det är en väldans massa konstiga rykten om den här olyckan vilka mer eller mindre samtliga känns svåra att placera in…
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |